Tenkte å bygge meg en båndpass kasse da det ofte blir slengt saker å ting inn i bilen som til slutt kommer til å drepe subben min. Tenkte egentlig å ha en enkel båndpass (heter det 4.ordens tro?) med en port i det ene trykk kammeret å det andre kammeret skulle være tett.
Tenkte å vende porten fremover i bilen for å få en følelse av trykket,men det ble nedstevnt av andre bilstereoetusiaster,porten måtte vendes bakover for å få best lyd,stemmer sikkert det.
Nå har jeg hørt subben i en båndpass kasse med porter i begge trykk kammerene,å det funka veldig bra.
Spørsmålet mitt er :
Vil det være smart/dumt å ha en subb i topp av kassen som vendes frem,å en i bunn som venses bakover,altså en port i hvert trykk kammer.
Kom gjerne med tips å triks
Subben er en Cerwin Vega Stroker for de som lurte på det.
Tenkte å vende porten fremover i bilen for å få en følelse av trykket,men det ble nedstevnt av andre bilstereoetusiaster,porten måtte vendes bakover for å få best lyd,stemmer sikkert det.
Nå har jeg hørt subben i en båndpass kasse med porter i begge trykk kammerene,å det funka veldig bra.
Spørsmålet mitt er :
Vil det være smart/dumt å ha en subb i topp av kassen som vendes frem,å en i bunn som venses bakover,altså en port i hvert trykk kammer.
Kom gjerne med tips å triks
Subben er en Cerwin Vega Stroker for de som lurte på det.
Comment