Det skal visstnok gå an å koble til ekstern HD til denne adapteren. Noen som har gjort dette og hvilken HD har dere evt brukt? Har testet med WD Passport 160Gb men dette fungerte ikke.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer CD-UB100 adapter
Collapse
X
-
FInner ikke spilleren noen mapper eller filet på disken? Starter disken i det hele tatt?
Om mappene på disken er for store så kan du få problemer. Prøv å lag mapper mindre enn 2GB. Da skal det fungere.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
-
Originally posted by InstallBay View PostFInner ikke spilleren noen mapper eller filet på disken? Starter disken i det hele tatt?
Om mappene på disken er for store så kan du få problemer. Prøv å lag mapper mindre enn 2GB. Da skal det fungere.
Det er Fat32 som har en begrensning på 4gb, men ellers er det fritt fram.
Men om det blir for mye innhold i en mappe, så kan det være den ikke klarer å lese det.Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostEn mappe har da ingen størrelse.
Det er Fat32 som har en begrensning på 4gb, men ellers er det fritt fram.
Men om det blir for mye innhold i en mappe, så kan det være den ikke klarer å lese det.
Comment
-
Originally posted by corex View PostKan kanskje være det som var problemet. Hvis man f.eks har en mappe som man kaller "musikk" og under her ligger det mange mapper med album. Burde heller legge mappene med album rett på disk root?Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Kjøpte meg nå en 250gb WD Passport disk. Bortsett fra orginal filene som følger med ligger det kun en mappe med noen mp3 filer. Når jeg plugger denne til adapteren får jeg bare beskjed om "no device". Kan det være noe mer usb kabelen som følger med adapteren? Er åpne for forslag om hva jeg kan prøve for å få dette til å fungere.
Sendte også en forespørsel til support hos Pioneer og fikk dette svaret:
"Denne kan koble til de fleste USB memorysticks og andre USB minne så lenge at ikke USB enheten krever mere enn 500mA. Grensen for minne er 250 GB i fat32.
Obs! Det kan bli kompabilitets problem hvis enheten behøver mer enn 500mA og kan bero på hvilken fabrikat det er på minnesticken. "
Comment
-
Får nok pent for lite strøm, for jeg har brukt hardisk på min CD-UB100, men jeg måtte til med ekstern strøm.
Putta bare inn en usb-hub og gav den strøm fra bilen.
Forøvrig en dårlig løsning etter min mening, for om vinteren ble hardisken ekstremt treg på å indeksere, samt stare opp pga for kald disk. Samme resultat på sommeren igrunn. Bruker alt for lang tid til at jeg ville bruke dette som noe løsning.
Jeg gikk heller for å ha fler mindre opptil 4G usb-pinner (16G hi-speed funker og fint) samt feste usb-ledningen godt, så de blir enkle å skifte.
Mye raskere ytelse på det.
Comment
Comment