Gleder meg til treffet! Det jeg gleder meg mest til er å komme i bedre kontakt med bilstereo-folk, diskutere ting, og høre likheter/forskjeller ved ulike monteringer.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Joakim, du kom du ja? Har ikke lest gjennom hele tråden. Men uansett hvis du kommer kunne jeg ønsket om du hadde hatt muligheten til å se på oppkoblingen, om det består emma sine regler osv. Eventuelt tatt en liten lytteprøve, gjelder forsåvet alle som vil.
Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Det er vel Joakim og Tony som er "hovedarrangører" av treffet, så han kommer nok ja tmolberg
Så vet du det også
Forøvrig så er jeg forhindret i å komme denne kvelden, men jeg må si meg veldig imponert over entusiasmen til folket!
Tror dere kommer til å få en helt flotters kveld!
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Joakim, du kom du ja? Har ikke lest gjennom hele tråden. Men uansett hvis du kommer kunne jeg ønsket om du hadde hatt muligheten til å se på oppkoblingen, om det består emma sine regler osv. Eventuelt tatt en liten lytteprøve, gjelder forsåvet alle som vil.
Jeg er nok på plass ja!
Det skal det nok bli muligheter for å få tips og råd! Om ikke det bir jeg som nødvendigvis ser på kobling og ting, så vil det være fullt opp av folk med MYE erfaring og kunnskaper på dette treffet! Vi har flere folk fra både dBdrag og EMMA på treffet. Ketil Skjei kommer for å presentere EMMA og vil også gjennomgå litt om installasjon og regler i løpet av kvelden, for de som er interessert. Dette er det mange som føler seg usikre på, så heng dere på her, så er muligheten for å plukke med seg mye kunnskap stor denne kvelden.
Desverre så måtte Nils Petter i dBdragracing melde avbud, men han sender en erstatter, som holder presentasjon av dBdrag, med muligheter for å få med seg lærdom fra de som virkelig kan det!
Det er vel Joakim og Tony som er "hovedarrangører" av treffet, så han kommer nok ja tmolberg
Så vet du det også
Forøvrig så er jeg forhindret i å komme denne kvelden, men jeg må si meg veldig imponert over entusiasmen til folket!
Tror dere kommer til å få en helt flotters kveld!
Om det blir suksess, noe det absolutt ser ut til å bli, så er ikke dette eneste eller siste sjangse til å bli med på treff! Det kommer flere treff og vi sprengjobber med ideer til fremtidige treff allerede! -så neste gang kan du...
Comment