Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et uformellt treff - Drammen 26. Mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er det mulig å få kjøpt Regelboken og Cd på dette treffe?
    Ser ut til at eg også tar turen bort
    Audi A6.
    Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

Comment

• Gleder meg til treffet! Det jeg gleder meg mest til er å komme i bedre kontakt med bilstereo-folk, diskutere ting, og høre likheter/forskjeller ved ulike monteringer.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Kanskje jeg også skal prøve å komme, mest sannsynlig med halvfabrikert bil og spartansk innredning.

Comment

• Vurderer sterkt å ta turen jeg også
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

Comment

• EMMA sin regelbok vil være tilgjengelig for salg til de som vil ha det. Håper bare han har nok til alle hehe

Godt å lese at folk er ivrige i forkant av et slikt treff. Veldig moro at folk som har mange timer å reise skal ta turen!!

Også veldig bra at folk kommer på riktig grunnlag - å treffe andre, bli kjent og ha det gøy!
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

• høres bra ut detta trur de blir en artig kveld
              Lars Ole Spitalen
              bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
              anlegg: DD, mtx, kenwood
              skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

Comment

• Originally posted by Typhon View Post
                Også veldig bra at folk kommer på riktig grunnlag - å treffe andre, bli kjent og ha det gøy!
                Jepp! + for å lytte, lære og samle informasjon.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Siden det er så good respons så kom og holde et treff rundtom midtnorge neste gang ?
                  Mvh
                  Andreas Moen Sæterbø
                  Golf mk2
                  Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• Originally posted by moeN View Post
                    Siden det er så good respons så kom og holde et treff rundtom midtnorge neste gang ?
                    Det er absolutt interessant! Krever samarbeide med noen som kan ordne litt da.. Men det skulle være gode muligheter for det!
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

• Joakim, du kom du ja? Har ikke lest gjennom hele tråden. Men uansett hvis du kommer kunne jeg ønsket om du hadde hatt muligheten til å se på oppkoblingen, om det består emma sine regler osv. Eventuelt tatt en liten lytteprøve, gjelder forsåvet alle som vil.
                      Tor Martin Ølberg
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Det er vel Joakim og Tony som er "hovedarrangører" av treffet, så han kommer nok ja tmolberg
                        Så vet du det også

Forøvrig så er jeg forhindret i å komme denne kvelden, men jeg må si meg veldig imponert over entusiasmen til folket!
                        Tror dere kommer til å få en helt flotters kveld!
                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Originally posted by tmolberg View Post
                          Joakim, du kom du ja? Har ikke lest gjennom hele tråden. Men uansett hvis du kommer kunne jeg ønsket om du hadde hatt muligheten til å se på oppkoblingen, om det består emma sine regler osv. Eventuelt tatt en liten lytteprøve, gjelder forsåvet alle som vil.
                          Jeg er nok på plass ja!

Det skal det nok bli muligheter for å få tips og råd! Om ikke det bir jeg som nødvendigvis ser på kobling og ting, så vil det være fullt opp av folk med MYE erfaring og kunnskaper på dette treffet! Vi har flere folk fra både dBdrag og EMMA på treffet. Ketil Skjei kommer for å presentere EMMA og vil også gjennomgå litt om installasjon og regler i løpet av kvelden, for de som er interessert. Dette er det mange som føler seg usikre på, så heng dere på her, så er muligheten for å plukke med seg mye kunnskap stor denne kvelden.

Desverre så måtte Nils Petter i dBdragracing melde avbud, men han sender en erstatter, som holder presentasjon av dBdrag, med muligheter for å få med seg lærdom fra de som virkelig kan det!

Originally posted by J.T. View Post
                          Det er vel Joakim og Tony som er "hovedarrangører" av treffet, så han kommer nok ja tmolberg
                          Så vet du det også

Forøvrig så er jeg forhindret i å komme denne kvelden, men jeg må si meg veldig imponert over entusiasmen til folket!
                          Tror dere kommer til å få en helt flotters kveld!
                          Om det blir suksess, noe det absolutt ser ut til å bli, så er ikke dette eneste eller siste sjangse til å bli med på treff! Det kommer flere treff og vi sprengjobber med ideer til fremtidige treff allerede! -så neste gang kan du...
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

• [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]

Comment

• ser bra ut det der.

Planer om å henge det rundt i Drammen?
                              Mvh. Damir

Comment

• Blir vel å skue noen kopier her og der i bybildet i morgen ja
                                Mvh Tony
                                - The only road to take is perfection itself

Comment

Working...
                                X