Originally posted by GENEXXA
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lokal Sammenkomst.
Collapse
X
-
Får prøve og kjøre forbi deg en dag du er hjemme :P hehe
I brodern sin Volvo V70, spilte HX380D'en sinnsvakt rått. Men i min bil, var det ikke like rått.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Trøkke litt bra inni biln åsså, frontrute e sprukket pga anlegget, mer eller mindre alt av interiør er ristet istykker så de stakkars fence subene spille sykt godt i dein "kjempebra" kassa dæm står i. 16mm spon e ikke akkurat å anbefale... Men orke ikke bygge nå ny kasse før eg vet kordan element eg ska ha når fencen e tatt kveld. E jo mest på skøy dæm e montert, samme med kassa. Artig å få no sånne element i ei sånn kasse tel å spælle så høyt. I mårra blir det vel å justere litt på fosterkeran, mulig et batteri tel samt oppgradere litt strømkabler fra dynamo. Har strømmangel.no1998 Volvo V70
Pioneer, Alpine, Soundstream, Rockford Fosgate, 2x 12"
Comment
-
Lene´s Volvo 360
Nå er jeg JÆVLI FORBANNA. Noen som vil ha en P88RS med S-T-Ø-Y!!!!!!!!
Jæ.... MØKKASPILLER. ALDRI meir Pioneer P88RS
Dette ble gjordt:
Plate i seteryggen til å feste forsterkere på.
Bytta ut de Fene Audio med Pioneer 6,5 E-serien
Aktiv deling(som jeg ikke skjønner en dritt utav)
Når en side var ferdig ble det prøvelytting og justering.
Så startet jeg bilen og en SINNSYK Vennesla-Turbo kom fra høytalerne
Men holder på å trekke Kassa til Passat´en og bytta til Hertz-element.No Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
har ikke det problemet jeg
Kjør på med el.teip på RCA'ene bak spillern.¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
-
Har en P88RS selv, eller verkstedet har den siden jeg nekter å hente den ut da den har vært inne 4 gang på rep, 3 av gangene med støy på linjeutganger. Har i tillegg vært skiftet ny front, ny loading motor vært inne pga vanvittig skraping fra kontakt til ledningsnett. Har vært mer på verksted enn i min bil... Surt da det egentlig er en hærlig spiller! Har vært svært fornøyd med alle Pioneer spillerne jeg har hatt, har nå som nødløsning en gammel DEH-P7400 som har fått kjørt seg hardt i endel år uten noen form for problemer, men DEH-P88RS`en har fått meg til å revurdere alt som har med Pioneer å gjøre siden verkstedet har oppført seg helt bak mål.1998 Volvo V70
Pioneer, Alpine, Soundstream, Rockford Fosgate, 2x 12"
Comment
Comment