Vet ikke helt om dette er riktig sted og gjøre dette men, here goes:
Har 95 golf 1.8 8v som jeg har oppgradert følgende kabler i motorrommet på:
Dynamo --> Starter (+)
Starter --> Batteri (+)
Motorblokk --> Batteri (-)
Karroseri --> Batteri (-)
Oppgraderte de til stinger expert 50mm2 (samme som jeg har bakover)
Resultatet av dette var at spenningen målt på strømterminalene inn på forsterkerene var på 14,23V ved tomgang mot 10,53V m orginal kabling.
Dette medførte da altså effektøkning på ca 35% på forsterkerne...
Poenget er da og illustrere "fortjenesten" ved og oppgradere motorrom-kablingen også.. ikke bare ha fet strømkabel bakover..
Har 95 golf 1.8 8v som jeg har oppgradert følgende kabler i motorrommet på:
Dynamo --> Starter (+)
Starter --> Batteri (+)
Motorblokk --> Batteri (-)
Karroseri --> Batteri (-)
Oppgraderte de til stinger expert 50mm2 (samme som jeg har bakover)
Resultatet av dette var at spenningen målt på strømterminalene inn på forsterkerene var på 14,23V ved tomgang mot 10,53V m orginal kabling.
Dette medførte da altså effektøkning på ca 35% på forsterkerne...
Poenget er da og illustrere "fortjenesten" ved og oppgradere motorrom-kablingen også.. ikke bare ha fet strømkabel bakover..
Comment