Originally posted by Tor Steinar Aamodt
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bilstereo "Hall of Fame"
Collapse
X
-
"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
-
-
Originally posted by aFFekak View PostBilder av den da? hørtes moro ut den"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Posthusker den som det var i går! men får å si det sånn,dette var FØR digital kameraene kom på markedet,så det finnest vel ikke fult av bilder av den på photobucket rundt omkring....hehehe
hehe, såpass å ja
Men om det finnes noen bilder da, så la oss se dem om mulig ?Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Jeg har en STOR eske med bilder fra NASCA sin tid..... Så hvis det er noen som har scanner, så har du en jobb i ett par-tre mndr.....
Rune var tidlig ute med ODR ja, tror faktisk han var den første som brukte P50 og "analoge" amper...
Vi var litt tidligere ute med Civicen og Accorden med komplett ODR i, vi var ikke de første i Norge som hadde ODR, men de 1 eller 2 som prøvde det, fikk det aldri til å funke - og det var ikke så rart.
Vi var de første som ble Norgesmestere med komplett ODR, og vi ble faktisk disket fra en konkurranse (tidlig på sesongen) fordi vi var "fullsponset" av Pioneer....
Idag så vet stort sett alle hvem som har disse to "avtalene" med Pioneer og har komplett ODR... men jeg tror nok undertegnde "banet litt vei" på Pioneer kontoret for en sånn satsing tilbake i 95/96 eller når det var....Tor S Aamodt.
Comment
-
Originally posted by Tor Steinar Aamodt View Post
Idag så vet stort sett alle hvem som har disse to "avtalene" med Pioneer og har komplett ODR... men jeg tror nok undertegnde "banet litt vei" på Pioneer kontoret for en sånn satsing tilbake i 95/96 eller når det var....
Trodde de to som har pioneer avtale var en del av team pioneer jeg.. som er en internasjonal greie, men hva vet vel jeg...sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Erik André View PostJaja... nei da så
Trodde de to som har pioneer avtale var en del av team pioneer jeg.. som er en internasjonal greie, men hva vet vel jeg...
Er det ikke litt sent å være våken på denne tiden av døgnet? eventuelt tidlig om du vil..
nekter nesten å tro at du må stå opp nå?Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Originally posted by Tor Steinar Aamodt View PostJeg har en STOR eske med bilder fra NASCA sin tid..... Så hvis det er noen som har scanner, så har du en jobb i ett par-tre mndr.....
Må bare få starta opp den pc'en først, så jeg kan få redigert webben også, den maskinen har jo ikke vært i gang siden slutten av september
Comment
-
Originally posted by Erik André View PostJaja... nei da så
Trodde de to som har pioneer avtale var en del av team pioneer jeg.. som er en internasjonal greie, men hva vet vel jeg..."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postsyns ikke du skal "krangle" med Tor.s så mye om de greierne der...du opplevde vel ikke engang Fredrik hos pioneer...sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Erik André View Postkrangle?? jeg bare trodde noe annet enn hva han skrev, jeg påstår ikke noe som helst. Men jeg skal holde kjeft jeg..
Gjelder å ikke ta seg så veldig lett nær, og bruke "visuelle" midler godt, slik at folk ikke misforstår.
Det å avslutte en setning med "..." f.eks, dårlig ide.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=...Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Originally posted by epifant View PostPetter Berg, Bosse Langaas, og ikke minst Skjalg Haug er tre stykk som sørget for å huke meg godt på kroken, selv om jeg riktignok hadde gapt over allerede.
Og hvem var det som hadde den gule ODR-BMWen? Morten? Morten Silkebækken? Kan det stemme? Thomas Børjas gule BMW Compact med Infinity Emit diskanter, JBL GTi komposett og PPI bass og forsterker kan jeg også huske som... annerledes (i positiv betydning) og spennende, av en eller annen grunn. Kan ikke helt sette fingeren på hvorfor. Skjalgs Vectra med waveguides og membrankasser havner nok også i den kategorien. Jeg sikla lenge på komponentene i den bilen...
den gule bmw kjørte rundt i haugesund her i år var fett annlegg i den men han selgte annlegget vist laust for 15000kr noen meinte det var rein idiotskapøl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program
Comment
Comment