Originally posted by Joakim
View Post
finnes bilen ennå eller er den "vrak"..
blader:
Bilsport nr 21 - 1993
Lyd I bil nr 4 - 1996
Analoge omformeren het (forforsterkere med stillbar voltgang mellom 4-17volt) : Apogee D/A
2x EQ : USD SW30
Delefilter: USD SW3X
Vidre så brukte han Clark Audio Sequence Control , Clark Audio Nosieegate, Clark Audio Slave...hehe
Noe som gjorde at det av ingen støy i anlegget under sangbytte og at man slå av i riktig rekkefølge av utstyret osv...
TROR faktisk har aller de fleste artikkelen av disse STORE GUTTA fra 1993 & frem til 2000... Kjøpte alt av det som var av blader etc under den tid.. og har forsatt dem..
To fulle ringpermer med artikkeler...
Bare å spørre om NOEN ønsker å vite evt blad/artikkel nr av noen etc.. så skal jeg se hva jeg kan hjelpe med..
For meg del , var det nok Bosse Langaas med sin knall røde Honda Prelude 2.0-16V 4x4 med fult av Sony ES , Soundstream , JBL GTi som tok meg til bilstereo verden... den første skikkelige bilstereo bilen jeg lytta til..hehe
HUSKER GODT at sikla en del på bilen til Skjalg Haug`s blåfarge med Momo Arrow 17" felger - Opel Vectra 2.0CD med samme utstyr som Bosse..
ES display montert oppi speil som kom fra opel omega model... hefftig saker.. som faktisk har eid selv en gang i tid etter Skjalg var ferdig med konkurranser..
Comment