Announcement
Collapse
No announcement yet.
Litt selvskryt..
Collapse
X
-
Litt selvskryt..
Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- OddeseyTags: None
-
Originally posted by Tommen View PostSett det før, men hvor er fortsettelsen?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Tja, da jeg såg det der må jeg innrømme at den bobla brydde meg minst. Da jeg såg det bagasjerommet i BMWen, ble den bobla litt kjedelig
God jobb som er gjort på den![URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Fyyy f*** så deilig Bmw!!!
Må nok slenge meg på med Defus, det ble kjedelig og se bobla etterpå :P
Ligger det en tråd på dette forumet om byggingen?Last edited by Larsi; 18-07-2007, 17:34.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Originally posted by Larsi View PostFyyy f*** så deilig Bmw!!!
Må nok slenge meg på med Defus, det ble kjedelig og se bobla etterpå :P
Ligger det en tråd på dette forumet om byggingen?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostDen BMW'n har jeg sett både live, og har sett den sendingen før..Men ja, tenker på fortsettelsa av bobla.Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Comment
-
Nice innslag! Jævla bra reklame da! Og jeg mener helt seriøst at du kan donere den BMW`n til et godt formål: MEG!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Kan ta min BMW i innbytte, hehe. så får du med hele anlegget mitt..
blant annet Pioneer ts-w5102splIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Tommen: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/250857 ca 20 minutter uti.. og det er på samme siden som ketil ga.. bruke øyasigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Larsi View PostKan ta min BMW i innbytte, hehe. så får du med hele anlegget mitt..
blant annet Pioneer ts-w5102splKetil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Comment
Comment