fjernet av personlige grunner
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EA's Audiophile Collection 2010
Collapse
X
-
EA's Audiophile Collection 2010
Last edited by Erik André; 27-10-2010, 10:42.sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Tags: None
-
-
Denne må det svis et ex av, moro!
EA's Love Collection 2010Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
noe såntsigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
-
Dam di dam..
Caaaan you feeel the looove tonight......... hihi
Så søte dere er[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Åh, flott! Nå er jo nye spillern på plass i bilen også.
Edit: Imgburn maser om at track 10 er ølakt?! .rar-fila er jo lastet ned og pakket ut, så den kan ikke ha ødelagt noe..
Vel, brukte EAC istedetfor, den virket fint.Last edited by terion; 12-02-2010, 11:38.
Comment
-
Originally posted by terion View PostÅh, flott! Nå er jo nye spillern på plass i bilen også.
Edit: Imgburn maser om at track 10 er ølakt?! .rar-fila er jo lastet ned og pakket ut, så den kan ikke ha ødelagt noe..
Vel, brukte EAC istedetfor, den virket fint.
Og til de som lurer på hva EAC er og ikke har giddi å lest nfo fila.. http://www.exactaudiocopy.de/
Og drit i at windows sier det er en skummel fil... tror ikke Microsoft liker noe som er gratis jeg!!sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
-
Jeg oppdaget her om dagen faktisk, at det er cd-tekst på noen av de andre cd-ene dine. De er brent ut med Imgburn.
EAC virket kjempefint, men jeg måtte manuelt be den om å skrive cd-tekst også, det var under cd-brennerens innstillinger i EAC.
Det er vist en kunst å få til cd-tekst korrekt, fler brenneprogrammer vil ikke putte cd-tekst på om man vil ha mellomrom mellom låtene. CDBurnerXP er en av dem.
Har en rimelig sinna antiviruspakke her på min maskin, men den hadde ingenting imot EAC =)
Comment
-
Alan Jackson? Er ikke all country veldig basshappy da?
*har forresten den siste cd'n hans*[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by Defus View PostAlan Jackson? Er ikke all country veldig basshappy da?
*har forresten den siste cd'n hans*
Er ikke helt sikker på hva du mener nå..sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
-
Bruker ikke det meste country å ha bassgitaren mye høyere enn alt annet? (om det ga mer mening)[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Har jeg ikke tenkt noe videre på, låter bra syns jeg.. derfor tok jeg den med. Har ikke akuratt tenkt på di to laveste oktavene, men skal jo være grunnmur i musikken også Men fokuset er ikke akuratt i bassområdet på disse platene jeg har satt sammensigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
Comment
Comment