Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prosjekt Jetta (SQL?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

http://www.tmtuning.com/ har mye bra til vw

Comment

Originally posted by Tommen View Post
      Jetta med 9x16", mye senk, GTI leppa, rette fargen og rally grill..skjelden man finner bil som bli tøffere!

Du sier noe der ^^
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Originally posted by gautan View Post
        http://www.tmtuning.com/ har mye bra til vw
        Har sett på den sia der men den er så uklar som du kan få det:S
        Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Originally posted by A.R View Post
          Noen som har noe tips til hvor jeg kan skaffe VW deler! Har noen stygge planer som ligger og brygger her! Men det blir ikke gjort før til sommern!

Hint GTi Hint
          www.krogslund.no

Bestilte tannstang til golfen jeg hadde der. Levert på døra tre dager etter. Betalte vell 1400 kr inkl. frakt. VW forhandler skulle ha 4600,-
          sigpic

Comment

Originally posted by TheCharger View Post
            www.krogslund.no

Bestilte tannstang til golfen jeg hadde der. Levert på døra tre dager etter. Betalte vell 1400 kr inkl. frakt. VW forhandler skulle ha 4600,-

Sida funka ikke, men men, takk for tipse lell

Kan hende planene blir endra litt folkens, men uansett så er dette et langtids prosjekt, så ikke forvent bilder med det først! Men når det kommer bilder kommer det i all mass
            Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Originally posted by A.R View Post
              Sida funka ikke, men men, takk for tipse lell

Kan hende planene blir endra litt folkens, men uansett så er dette et langtids prosjekt, så ikke forvent bilder med det først! Men når det kommer bilder kommer det i all mass

Beste er å ringe... All info om dem ligger her:
              http://www.nettkatalogen.no/firmainf...1970923200.htm
              sigpic

Comment

Takker alle for hjelpen i denne tråden!

MEN JETTAN ER TIL SALGS!

15.000.-

Kjøpt for 10.000 reparert til 10.000,-
                Fin i lakk, 90% rustfri! Fin i interiøret!
                Gått bare 154.000 km
                Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Wy? (må jo bare spørre :P)

Comment

Originally posted by Dessection View Post
                    Wy? (må jo bare spørre :P)
                    Nei kom over et tilbud jeg ikke kunne la gå fra meg!

En VW Golf ombygd 1990 mod MK2 GTD med G60 breddere GTi interiør 90 fangere! Er et DRITT annlegg som er inne der nå, men det skal vi nokk få fiksa! er trangt med penger siden det er jul nå! Men vi får se hva vi får til
                    Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

"Da er det lagt masse planer for Jettan!
                      Og de skal gjennomføres! Skal lage en liste her over hva som skal gjøres!"
                      (...)

Hehe..
                      Bilde av den nye bilen da?
                      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

Originally posted by NeDD View Post
                        "Da er det lagt masse planer for Jettan!
                        Og de skal gjennomføres! Skal lage en liste her over hva som skal gjøres!"
                        (...)

Hehe..
                        Bilde av den nye bilen da?

JEG VET:P Nei det ble bare sånn egentlig! Ingenting var planlagt med at jeg skulle gå til innkjøp av en ny bil! Men sånn ble det bare! Er ikke verre enn det:P

Har ikke noen bilder nå! Sitter på jobb! Men skal få fiksa bilder er ikke noe problem det!

Sitter å ergrer meg over at jeg ikke klarer å bestemme meg over hva slags annlegg jeg skal ha! Så jeg bestemte meg for å drite i hva som er super bra og mainstream!

Så jeg skal kjøpe meg noen 3.5" og et sett 6*9" og gjøre det beste ut av det! Skal ha en 10" eller 12" sub med en 5-kanaler eller 4 kanaler kobla til det! Ikke noe fancy, men skal gjøre det beste ut av det jeg har! Thats all folks
                        Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Da skaper jeg litt liv igjenn her!

Det som skjer nå er at jeg skal sette inn noe så jeg får lyd, har lyst på Aktivt delt frontsett men klarer aldri å egentlig bestemme meg for hva jeg skal ha da!

Så det blir nokk et helt vanlig oppsett til å spille vanlig musikk på med litt penere enn vanlig

Det som står i nå er min gammle men trofaste Pioneer spiller, og et 3.5" sett av Rockford Punch som jeg er MEGET fornøyd med faktisk!

Skal inn noe annet da!

Skal ha inn et 5.25" Frontsett fra HERTZ og et Koax sett bak fra HERTZ!

Skal ha noe bak for at jeg liker å ha litt ekstra lyd og for at det blir ofte en liten fest i ny og ne så er litt greit med lyd bak også!

Skal i første omgang ha inn en 10" Rockford P3 Dual 2 ohm's sub.
                          Men det skal vel etter hvert bli byttet ut med noe annet tenker jeg i nermere baner Hertz!

Her er litt bilder av Gårsdagens økt!

Trekking av Rockford Kabel:

Bytta også fra jalla "Karbon" kule til orginal 5-trinns kule:

Skifta fra gule til Hvite blinklys framme (mangler fortsatt på siden):

Bytta vinterfelger fra pigg til pigg-fri, leta etter rust med det samme, Fant ikke en dritt:

Vinterdekk og felg på:

Satt inni 3.5" Rockford Fosgate sett framme. Er skruddfast, men ville ta et ekperiment, prøvde kun med skruer og det funka jo, elementet satt fast, så tok jeg el-teip rundt kanen og det spillte mye bedre faktisk, fikk faktisk ut litt mellomtone fra de små elementene:

Måtte ta bilde av brosjan som driver å rustsveiser gammelbilen min som er prosjektbilen hannes nå, er rifter fra hjulbue til hjulbue på hver side:

Så dette er hva som er gjort nå, kommer mere oppdateringer senere!
                          Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Da er:

-Hertz ESK 130 5.25" Komponentsett
                            -Hertz ECX 130 5.25" Koaxialt Sett
                            -Hertz 88cm banner
                            - 6 Ark med M1

I posten snart! Så da blir det litt bygging før tæret tenker jeg!

Så det skal bli spennende å teste denne serien også! Vil bli betillt mer i ettertid. Som f.eks mere M1 og Antageligvis 2 stk energy 10" tenker jeg! og en Hertz Monoblokk og en Hertz 4 kanaler er vel også tenkelig!

Men det får bli om en stund!

Mvh.
                            Aleksander Rundgreen
                            Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Working...
                            X