Hva har skjedd med RE suben da? Mulig det står en eller annen plass, men ja, jeg er lat
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Prosjekt Jetta (SQL?)
Collapse
X
-
Originally posted by Henning- View Postsenk heller 40\40 du.. det holder i massevis.. Store hjul skaru ha på a ? Ser ut som om det kan bli bra Lykke til.. maaaaange timers arbeid Men det liker vi, sammen med masse bilder
Blir 60/40 senk med 16" felger, må valse hjulbuene litt da for skal ha 16*9 felger på!
Blir vel brock b1 | brock b2 | keskin | schmidt eller noe, er ikke sikker enda!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by aFFekak View PostHva har skjedd med RE suben da? Mulig det står en eller annen plass, men ja, jeg er latPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Huff, ALLE har jo sin mening her, så ang senkinga, så prøv tinga sjøl, da for du d beste svaretRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
Originally posted by bmw520 View PostHuff, ALLE har jo sin mening her, så ang senkinga, så prøv tinga sjøl, da for du d beste svaret
Skal ikke ha allverdens med vekt bak. 2stk forsterkere og 2stk 10"
er ikke så enorm vekt i det:SPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Noen som har noe tips til hvor jeg kan skaffe VW deler! Har noen stygge planer som ligger og brygger her! Men det blir ikke gjort før til sommern!
Hint GTi HintPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Takker KlovnsterPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by klovnster View Postnull, pes.. motorplaner for kjerra i tillegg til anlegg altså?
Så det blir euro stying / Italiens Annlegg og tysk GTi powerPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by Henning- View Postogså bruke så mye penger på en gammel jetta da hehe. men moro er det
Ja hvorfor ikke! Det er en 90 modell som har gått minde enn de fleste nyere biler! Det er en go bil å kjøre og ikke minst artig
Sett flere bruke 100K+ op 80 modeller så hvorfor ikke!
Det jeg sa, HVORFOR I HELVETTE IKKEPioneer - Hertz - Zealum
Comment
Comment