6 stk 10" av dette merket alle kommer til å lure på hva jeg driver på med, når jeg skal bruke et så billig merke
men disse er faktisk ikke så billig som dere tror! 3Hp magneter så er 1000wrms/3-4000 max
så med den forsterkern jeg skal ha så får jeg matet på 1250w stk noe som kan bli morsomt!
så da er det bare å vente på at de kommer i posten!
koster å være kar! denne hobbyen går egentlig litt på kanten av det jeg har råd til! men a man gotta do what a man gotta do!
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\ Mvh
Rune Kvaal
Blir sikkert artig det der. Igrunnen så er jeg ikke særlig sjokkert over valg av elementer... De fleste har kanskje tittet på Heens Boss-kasse, hehe. Og mine LIB elementer er vel ikke akkurat i den øvre enden av pris-skalaen de heller(!) Folk må bygge med akkurat det de ønsker sålenge de synes det er artig. Ingenting ville vært verre enn om hobbyen bare handlet om å ha de dyreste komponentene. Kreativitet, utførelse, orginalitet og byggekvalitet betyr vel så mye i mitt hode.
Lykke til med moroa!
Blir sikkert artig det der. Igrunnen så er jeg ikke særlig sjokkert over valg av elementer... De fleste har kanskje tittet på Heens Boss-kasse, hehe. Og mine LIB elementer er vel ikke akkurat i den øvre enden av pris-skalaen de heller(!) Folk må bygge med akkurat det de ønsker sålenge de synes det er artig. Ingenting ville vært verre enn om hobbyen bare handlet om å ha de dyreste komponentene. Kreativitet, utførelse, orginalitet og byggekvalitet betyr vel så mye i mitt hode.
Lykke til med moroa!
Hehe, Boss kassa mi ja, LIB elementene er mye råere en Boss da
Men er 100% enig med deg i det du sier her. Klart at enn må bygge akkurat det enn ønsker så lenge det er artig og holde på. Kreativitet, utførelse, originalitet og byggekvalitet betyr mye også i mitt hode.
Må innrømme at det er like moro og holde på nå med billigkomponenter som da jeg kun hadde svinedyre
nei dessverre , har kjøpt disse i nesten samme utgave som jeg hadde for 8 år siden med vanelig ferrit magnet (har forelsket meg i orginale 10" x1!!!!!!)
da de med neo magnet koster det dobble av det jeg har gitt for disse magnetene! :/
jeg hadde Lightning audio storm x1 / disse conene er X2 , som ble hvite i senter.. noe jeg ikke helt liker!
men vet av 2 stk 10" som enda er orginale X1, bare at eieren vill ikke selge de til meg
Tc sounds axis er samme subb ja! , men koster å kjøpe nytt også hehe.. meeen til sammen så har jeg vell kunne kjøpt 6 nye for samme pris som det jeg har kjøpt disse 6 hver for seg...
syns det er litt viktig å kjøre litt "billigt " utgaver hehe!
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\ Mvh
Rune Kvaal
Comment