Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audison/Hertz Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Audison/Hertz Civic

    Hei

    Her kommer bilder og info om mitt stereobygg i min Honda Civic Hatchback

    Systemet vil inneholde :

    Hertz MLK165
    Hertz ML3000
    Audison LRx 2.9 x2

    Cd-spiller er enda usikkert, men Pioneer DEH-P88RS og Alpine CDA-9855R står øverst på lista

    Har til nå bygd ferdig basskasse og deksel bygd i glassfiber.
    Bilen er også dempet med STP dempematter. Tak, gulv, hjulbrønn og dører er dempet med Vibroplast M1. Den stiveste STP matten er brukt for å tette de store hullene i døren. Splen 3004 er brukt i gulv, Splen 3008 er brukt i dører utenpå Vibroplast M1. Bitoplast A10 er brukt for å dempe dørtrekket.











    Her er noen bilder av prøvemonteringen.. Det er ikke fastmontert noe, så listen og de sølvfargede dingsene er ikke slik de skal være på bassen
    Det er ikke gjort rent i bilen på bildene











    Mer bilder og info kommer etterhvert
    Må få si takk til lars ove skarset(RiZla) ved Hansen radio i molde for tips,hjelpen og støtten med dette prosjektetTrekkingen og finishen blir gjort av lars ove(RiZla). Og takk til Pål og Anders hos installbay for levering av disse kvalitets produktene
    Last edited by IvanGj; 17-03-2007, 02:34.

  • #2
    grise fett stå på
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #3
      takktakk

      Comment


      • #4
        snasent opplegg! fornøyd med forsterkerene dine? er det bra med guffe i de?
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jonny.B View Post
          snasent opplegg! fornøyd med forsterkerene dine? er det bra med guffe i de?
          Han har ikke fått kjørt strøm i de enda
          Men er de som resten av serien så er det noen hissige italienske hester inni der ja

          Må bare få si at Ivan her har bygd dette "bagasjerommet" på egenhånd, bare med tips og råd fra meg. Jeg gjorde bare finisharbeid og trekking. Dette er første gangen han har rørt glassfiber og i det hele tatt bygd skikkelig bilstereo. Så dette lover bra
          Honda Civic
          Audison Thesis

          http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

          Comment


          • #6
            ser bra ut dette ja,ryddigt å pent,med få gode komponenter,en skikkelig HU til dette,så blir det kanonlyd.....bare det italinske utstyret er mere stabilt en tennings anlegget på gammel fiat så
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #7
              Ser meget bra ut dette. Ser ut så stilrent ut!
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

              Comment


              • #8
                tøfft! utrolig bra til å bruke glassfiber for første gang
                Focal
                Mosconi
                Pioneer

                Comment


                • #9
                  Takk bøijnis ja det var både lærerikt og artig å bruke glassfiber gleder meg til å bynne på dørene

                  Comment


                  • #10
                    Ser utrolig bra ut! Bare jeg kunne fått til noe slik på mitt første glassfiber bruk..A-stolpene mine ble bra, eneste også Dørene har jeg gitt opp..
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Tommen View Post
                      Ser utrolig bra ut! Bare jeg kunne fått til noe slik på mitt første glassfiber bruk..A-stolpene mine ble bra, eneste også Dørene har jeg gitt opp..
                      Syns jo det var potensiale i de jeg? Var jo bare å få forsterket det litt og finisharbeid, var det ikke? Don't give up
                      Honda Civic
                      Audison Thesis

                      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

                      Comment


                      • #12
                        Salte sykkelsti det der var pent da. Skal det kompenseres med skinnseter og da? da hadde det blitt knall!
                        Mvh Stian Kolås
                        -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                        - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                        Comment


                        • #13
                          Ja jeg er stor fornøyd med dette selv,
                          alt går men tar tid

                          Comment


                          • #14
                            Ha sett meg ut hvite skinstoler svat i sidene og hvit i midten da hadde blitt fint trur jeg for bilen er jo hvit time will show:P

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Tommen View Post
                              Ser utrolig bra ut! Bare jeg kunne fått til noe slik på mitt første glassfiber bruk..A-stolpene mine ble bra, eneste også Dørene har jeg gitt opp..
                              Synest no det ser lekkert ut med deg også jeg, en kompis av meg skal bynne å fixe opp en sånn kasse som deg

                              Comment

                              Working...
                              X