Announcement

Collapse
No announcement yet.

Techpoint: Fiat Panda dB-drag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Techpoint: Fiat Panda dB-drag

    Innlegget er slettet av bruker.
    Mod kan fjerne tråden
    Last edited by dBcompaniet; 09-09-2008, 15:38.

  • #2
    Ser jo tøft ut dette
    Venter spent på flere bilder
    mvh JiM Andre
    Folk med hjerne, kjører bil med STJERNE
    Cerwin Vega
    Helix

    Comment


    • #3
      Originally posted by Techpoint View Post
      Som noen sikkert har fått med seg på andre forum så har jeg ett par pandaer jeg styrer litt med
      Bra noen tar ansvar og verner om naturen!

      Ble jo rimelig høyt!! Hvordan reagerer rutene på dette? Eller er de skiftet?
      Andreas "Lance" Landsvik

      Comment


      • #4
        Originally posted by Lance View Post

        Ble jo rimelig høyt!! Hvordan reagerer rutene på dette? Eller er de skiftet?
        Bilens høyeste score er 162,8dB (verdensrekorden i den klassen er 162,9dB)
        Og den tåler det, så har ett stykke igjen enda før rutene går tror jeg.

        Comment


        • #5
          Hvis 2 stk 10" fra Pioneer klarte 153.1dB så er jeg mektig impontert! Hvis dette stemmer, eller har jeg lest feil? Ser veldig kult ut..Kom til Tr.Heim 18.Juni hvis bilen(e) er ferdige
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Tommen View Post
            Hvis 2 stk 10" fra Pioneer klarte 153.1dB så er jeg mektig impontert! Hvis dette stemmer, eller har jeg lest feil? Ser veldig kult ut..Kom til Tr.Heim 18.Juni hvis bilen(e) er ferdige
            Her har du terminlista hvor du kan se denne bilen i aksjon
            http://techpoint.lydtrykk.no/terminliste2007.php Alle merket med grønt.

            Det var forresten med 2 stk 10" ja, ser de forsåvidt på bildene der. Skal jo inn med to stk 15" Pioneer og noe mer effekt, så får vi jo se hvordan det går

            Comment


            • #7
              Kult! Da skal jeg ta meg en liten lytt til den..
              VW/Audi ende-tusi-ast!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tommen View Post
                Kult! Da skal jeg ta meg en liten lytt til den..
                Ja så lenge du holder ørene på utsiden av bilen med dører og vinduer lukket skal nok det gå bra

                Comment


                • #9
                  Heheh.. tror ikke jeg ville sittet inni nei :P Så denne bilen på rudskogen.. men fikk aldri med meg når det ble arrangert noe?

                  Så forresten noe lignende på autofilmessa i oktober.. En like liten bil, men med en alpine sub på sikkert 30"! Dekket fra tak til gulv vertfall. Noen andre som har sett denne? Mener bilen var grønn.
                  Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                  Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                  Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by NeDD View Post
                    Heheh.. tror ikke jeg ville sittet inni nei :P Så denne bilen på rudskogen.. men fikk aldri med meg når det ble arrangert noe?

                    Så forresten noe lignende på autofilmessa i oktober.. En like liten bil, men med en alpine sub på sikkert 30"! Dekket fra tak til gulv vertfall. Noen andre som har sett denne? Mener bilen var grønn.
                    Du så nok Street A pandaen min på rudskogen ja, men ikke den som det er flest bilder av i tråden min, for den ble hentet i Danmark for noen uker siden.

                    Den lille grønne du tenker på er også en fiat ja, og den har en 30-32" Audiobahn sub.

                    http://techpoint.lydtrykk.no - > så kan du klikke på konkurransepandaer så ser du andre pandaer som deltar i dB-drag i Norge
                    Den grønne du tenker på er ikke en Panda da, men tøff er den uansett

                    Comment


                    • #11
                      Da er jeg endelig hjemme igjen, har også fått tatt med meg de nødvendige kablene til riktig spiller så nå får vi jo se om det går noe høyere denne gangen..

                      Har også fått med meg ca ett halvt tonn med mdf, turte ikke å ta med mer i dag pga at jeg trakk hengeren med mondeoen. og 1300kg last for den bilen får holde

                      Comment


                      • #12
                        Da har jeg litt updates på anlegget hvertfall

                        Forsterkere som skal brukes:
                        Pioneer PRS-D2000SPL
                        1x750w rms 4 ohm
                        1x1500w rms 2 ohm
                        1x2000w rms 1 ohm

                        Jeg skal jo ha 4 amper, og linker de sammen 2 og 2, og i 1 ohms last.
                        Sikringene til ampene er økt ca 100A fra tidligere PRS-D5000SPL.

                        Alt anlegg er nå bestillt i sin helhet og venter bare på leveringsdato, vet at forsterkere kommer i Juni 2007, og subbene kommer nok i Mai.

                        Comment


                        • #13
                          Hva skal man si?

                          Etter litt venting er endelig utstyret ankommet, begynner vel på se på hvordan det skal monteres også om ikke lenge


                          Comment


                          • #14
                            den subben der er et beist!

                            stakkars lille bil sier jeg bare
                            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                            Comment


                            • #15
                              De bilda der va rett og slett SEXY! Om en noen gang skulle fådt stå av en sub så måtte det i alle fall vært den der! Fy feite!
                              Pioneer - Hertz - Zealum
                              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                              Comment

                              Working...
                              X