Hvis 2 stk 10" fra Pioneer klarte 153.1dB så er jeg mektig impontert! Hvis dette stemmer, eller har jeg lest feil? Ser veldig kult ut..Kom til Tr.Heim 18.Juni hvis bilen(e) er ferdige
Hvis 2 stk 10" fra Pioneer klarte 153.1dB så er jeg mektig impontert! Hvis dette stemmer, eller har jeg lest feil? Ser veldig kult ut..Kom til Tr.Heim 18.Juni hvis bilen(e) er ferdige
Det var forresten med 2 stk 10" ja, ser de forsåvidt på bildene der. Skal jo inn med to stk 15" Pioneer og noe mer effekt, så får vi jo se hvordan det går
Heheh.. tror ikke jeg ville sittet inni nei :P Så denne bilen på rudskogen.. men fikk aldri med meg når det ble arrangert noe?
Så forresten noe lignende på autofilmessa i oktober.. En like liten bil, men med en alpine sub på sikkert 30"! Dekket fra tak til gulv vertfall. Noen andre som har sett denne? Mener bilen var grønn.
Heheh.. tror ikke jeg ville sittet inni nei :P Så denne bilen på rudskogen.. men fikk aldri med meg når det ble arrangert noe?
Så forresten noe lignende på autofilmessa i oktober.. En like liten bil, men med en alpine sub på sikkert 30"! Dekket fra tak til gulv vertfall. Noen andre som har sett denne? Mener bilen var grønn.
Du så nok Street A pandaen min på rudskogen ja, men ikke den som det er flest bilder av i tråden min, for den ble hentet i Danmark for noen uker siden.
Den lille grønne du tenker på er også en fiat ja, og den har en 30-32" Audiobahn sub.
http://techpoint.lydtrykk.no - > så kan du klikke på konkurransepandaer så ser du andre pandaer som deltar i dB-drag i Norge
Den grønne du tenker på er ikke en Panda da, men tøff er den uansett
Da er jeg endelig hjemme igjen, har også fått tatt med meg de nødvendige kablene til riktig spiller så nå får vi jo se om det går noe høyere denne gangen..
Har også fått med meg ca ett halvt tonn med mdf, turte ikke å ta med mer i dag pga at jeg trakk hengeren med mondeoen. og 1300kg last for den bilen får holde
Comment