Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i BMW 525TDS E34

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vel nå har "gutta" blitt aktive igjen på sine tråder ser jeg,hehehehe
    får legge ut litt bilder av d lille jeg har gjort da litt kjedelig kabeldragning har man måttet gjort også hehehe
    d er 3stk signalkabel på venstre siden fra Evus RCS-50 (skulle hatt RS500 menmen) å så er d høytalerkabel på høyre side til frontsettet fra SupraPly 3.4
    Så ligger den gamle høytalerkabelen på venstre gulv som jeg tenkte jeg skulle bruke til midbassene så lenge
    så får vi se da åssen dette går, er så utrolige bra bygg her inne så

Last edited by bmw520; 27-02-2008, 14:39.
    Ronny Karlsen
    02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
    96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
    Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

Men i og med d er bruksbilen min,og at jeg er mye i Oslo så går dette treigt
      håper å få gjort en del i påsken da kom gjerne med positvt/negativ kritikk.
      Ronny Karlsen
      Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

Da er d gjort bittelitt, men ikke mye, går treigt her i gården.

men d var rust i golvet til batteriet, så d måtte jeg ta tak i.

her er d syregrunnet

her er d lakka litt

Her fikser jeg ei enkel ramme til batteriet, men hadde ikke nytt stål, så da tager man hva man haver dessverre.

nedslipt og klar til sandblåsing

sandblåst og syregrunnet

Litt demping må vi ha

batteriet på plass

Så er d kassa,den er ikke ferdig enda men påbegynt. d er Dag Johansen som har æren av å ha skåret ut platene

Dette som er gjort til nå,så d går da litt framover
        Last edited by bmw520; 21-03-2008, 15:31.
        Ronny Karlsen

Comment

dette blir bra gutten - stå på og pøs på med bilder!!
          Reinhardt

Comment

TAKK TAKK
            Pøser på så snart d er bilder å legge ut hehehe
            men ting tar tid
            Last edited by bmw520; 20-03-2008, 01:11.
            Ronny Karlsen

Comment

Dette ser bra ut!
              Går da ikke så sakte med byggingen! Har jo fått unna mye av det som ikke synes, er jo nå det begynner å bli synlige forandringer!
              Du gjør en grundig jobb her ja!

Kommet lenger med valg av frontsett da? Får du tak på den andre mellomtonen?
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Originally posted by Joakim View Post
                Dette ser bra ut!
                Går da ikke så sakte med byggingen! Har jo fått unna mye av det som ikke synes, er jo nå det begynner å bli synlige forandringer!
                Du gjør en grundig jobb her ja!

Kommet lenger med valg av frontsett da? Får du tak på den andre mellomtonen?
                tror jeg må satse på Hertz eller noe,tenkte på HT 20R og HD500 hva tror du om d??
                har ikke fått den andre mellomtonen og ikke er jo DLS godkjent i konkurranse heller så
                ja er mye som må ordnes som ikke syns, kunne tenkt meg og gjort d batterifestet bedre, men når man ikke har d man trenger liggende der og da så tar man d man haver da.
                begynner med bagasjen i disse dager tenker jeg, men er ikke blitt helt enig med meg selv åssen jeg skal ha d,d var nå slik at jeg er sugen på en colossus også da........
                men som du vet, man må ha penger også.
                åssen går d med ditt nå, fått no mere ording på midbassene dine?
                Last edited by bmw520; 21-03-2008, 14:38.
                Ronny Karlsen

Comment

litt nye bilder, ikke mye men er snart ferdig med A-stolpe panelene

Her er den straks klar for å kle med vinyl, tenkte å lakke da men......
                  Ronny Karlsen

Comment

Se der ja Det hjalp å mase etter bilder på msn hehe.
                    Synes det blir veldig bra nå!!!
                    Reinhardt

Comment

jeg maser litt til på msn jeg så får vi ut litt mer bilder hehe...
                      subben(e) vil jeg se Ronny!!!!
                      Reinhardt

Comment

der var subben på plass i første post for de som vil se... da skal jeg ikke mase mer Ronny
                        Reinhardt

Comment

hehehe, d går bra Reinhardt d går sagte men sikkert framover, men d er ikke like stor kvalitet på dette i forhold til mye annet her inne gitt, men d er første gangen jeg bygger sånn som dette så, alle er ikke like flinke serru
                          men man lærer så lenge man lever
                          Ronny Karlsen

Comment

Originally posted by bmw520 View Post
                            hehehe, d går bra Reinhardt d går sagte men sikkert framover, men d er ikke like stor kvalitet på dette i forhold til mye annet her inne gitt, men d er første gangen jeg bygger sånn som dette så, alle er ikke like flinke serru
                            men man lærer så lenge man lever
                            eeeeee.... jeg vil ikke plasere deg under alle andre her inne, syns du er like flink som mange andre her inne jeg da.

Knall prosjekt
                            Stå på vidre.
                            Mvh
                            Evy Anita Kristiansen
                            Frøya, Sør-Trøndelag

Comment

Originally posted by Boragirl View Post
                              eeeeee.... jeg vil ikke plasere deg under alle andre her inne, syns du er like flink som mange andre her inne jeg da.

Knall prosjekt
                              Stå på vidre.
                              hehehe tusentakk for d du står nå på litt om dagene, og lærer noe hele tiden, for om man har passert 30 så lærer man får d
                              Ronny Karlsen

Comment

Originally posted by bmw520 View Post
                                hehehe tusentakk for d du står nå på litt om dagene, og lærer noe hele tiden, for om man har passert 30 så lærer man får d
                                Man blir jo aldri utlært samma hvor gammel man blir.
                                Mannen min har da passert 30 han også, og han sier at han lærer noe nytt vær dag her inne, ja nesten vær dag da... hehehe
                                Mvh
                                Evy Anita Kristiansen
                                Frøya, Sør-Trøndelag

Comment

Working...
                                X