ble ikke gjort så mye i påsken som jeg håpet og trodde gitt kommer altid noe i veien.
fra søndag blir d litt opphold igjen og d er no dritt, men sånn er d.
gadd ikke ta bilde av begge, men nå er d kun et strøk igjen med filler som skal sprøytes og mattes lett ned med 1000 papir og da skal jeg lakke den, dette fikk jeg ikke tid til før jeg reiste til oslo igjen.
dette er kun prøvemontering, noen som tror dette blir bra da, selvsagt skal jeg ha ramme bak, men som sagt kun en test for å se ossen d såg ut, så testa jeg litt lyd sammtidig da
åsså er d uforusigbare hendelser som tar litt kr av deg og forsinker bygginga, får i går gikk turbo`n til h...... på tur til oslo
så da blir d skruing i stede for bygging når jeg kommer hjem
åsså er d uforusigbare hendelser som tar litt kr av deg og forsinker bygginga, får i går gikk turbo`n til h...... på tur til oslo
så da blir d skruing i stede for bygging når jeg kommer hjem
Kondulerer med snurra di Ronny, det var jæv... surt da. Vet du sliter nok for å opprettholde budskjett på bilstereo`n om dagen, og nå så dette da...
Håper jeg klarer å holde meg unna ras selv *bank i bordet*.
Kondulerer med snurra di Ronny, det var jæv... surt da. Vet du sliter nok for å opprettholde budskjett på bilstereo`n om dagen, og nå så dette da...
Håper jeg klarer å holde meg unna ras selv *bank i bordet*.
noe må jo forskyves, får bil må jeg ha men d ordner seg nok
Kondulerer med snurra di Ronny, det var jæv... surt da. Vet du sliter nok for å opprettholde budskjett på bilstereo`n om dagen, og nå så dette da...
Håper jeg klarer å holde meg unna ras selv *bank i bordet*.
Litt vanskeligere å rase en orginal bil, enn en ombygd en tenker jeg
Men det er jævlig kjipt med motorras da, kondolerer bmw520!
Vet du om det er mer enn bare turboen som har rast?
Er jo en "liten" fare for at metall fra turboen lurer seg innover i systemet :/
Litt vanskeligere å rase en orginal bil, enn en ombygd en tenker jeg
Men det er jævlig kjipt med motorras da, kondolerer bmw520!
Vet du om det er mer enn bare turboen som har rast?
Er jo en "liten" fare for at metall fra turboen lurer seg innover i systemet :/
Min bil er chippa så den snurrer vel litt fortere enn vanlig hehe.
Jeg fikk "trøsta" Ronny på msn i sta... går seg nok til med han. Hører no rykter om delebil.
Han er ikke den som gir opp så lett
Min bil er chippa så den snurrer vel litt fortere enn vanlig hehe.
Jeg fikk "trøsta" Ronny på msn i sta... går seg nok til med han. Hører no rykter om delebil.
Han er ikke den som gir opp så lett
Godt å høre
Men chippa din ja, det er vel litt høyere ladetrykk, men med mindre du har lagd chippen sjøl, og lar den svive litt når du har kjørt på hardt, så har du neppe noen fare
Litt vanskeligere å rase en orginal bil, enn en ombygd en tenker jeg
Men det er jævlig kjipt med motorras da, kondolerer bmw520!
Vet du om det er mer enn bare turboen som har rast?
Er jo en "liten" fare for at metall fra turboen lurer seg innover i systemet :/
hehehe, ja d skal noe mer selvsagt med org motor,men tror ikke vwboy sin er utsatt for så mye mer risiko pga den er chippa, d er heller kjørestilen da men nå er d vel slik at den snurrer vel ikke evig, hørt andre som har hatt turboras på 100-150000km og d er litt tidlig syns jeg, må vel si at min bil har snurra straks 450000km så da har d sikkert lov til å skje noe, men etter forige eier så skal denne turboen nå ha gått 220000km, så d er fortsatt for tidelig til ras
er ikke annet en turboen slik jeg vet akkurat nå, men har jo stående en hel motor om d blir krise,men der er toppakkningen gåen,
men d er ikke annet en å fikse skiten, får på konk skal jeg
hehehe, ja d skal noe mer selvsagt med org motor,men tror ikke vwboy sin er utsatt for så mye mer risiko pga den er chippa, d er heller kjørestilen da:ca
kjørestil? lærte man det på kjøreskolen?
ang chippa motor eller ikke så har det mye med hvilket ladettrykk man kjører på... min har jeg lagt pent på 1.1
Skjer det no annet nytt om dagen eller (bare sånn for å spore litt inn på stereosiden igjen hehe)?
kjørestil? lærte man det på kjøreskolen?
ang chippa motor eller ikke så har det mye med hvilket ladettrykk man kjører på... min har jeg lagt pent på 1.1
Skjer det no annet nytt om dagen eller (bare sånn for å spore litt inn på stereosiden igjen hehe)?
derfor jeg la meg inn på dette med kjøre stilen da viss du kjører pent så er d jo ingen problem med ladetrykket har holdt på mye med turbo jeg, ikke bare stereo, hehehehe
nei nå står d stille pga at jeg er i oslo til søndag, da må få bilen hjem og fikse den.
men har jo lagt andre planer da, sklir jo ut dette stereoprosjektet så d holder så nå blir d vel innvestert i Hertz SPACE1 Hertz HL70 og Hifonics Colossus tenker jeg
AJ AJ AJ penga mine
derfor jeg la meg inn på dette med kjøre stilen da viss du kjører pent så er d jo ingen problem med ladetrykket har holdt på mye med turbo jeg, ikke bare stereo, hehehehe
nei nå står d stille pga at jeg er i oslo til søndag, da må få bilen hjem og fikse den.
men har jo lagt andre planer da, sklir jo ut dette stereoprosjektet så d holder så nå blir d vel innvestert i Hertz SPACE1 Hertz HL70 og Hifonics Colossus tenker jeg
AJ AJ AJ penga mine
Må slutte å kjøre istykker bilen, så jeg får solgt deg litt mere utstyr Er jo ikke noe gøy å bruke stereobudsjettet på turbo..
Comment