Radical - BMW E90
Fi Car Audio

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 V6 "RS2" sedan miniprosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oddove
    replied
    Siden jeg ikke er så dreven med porter i basskasser så lurte jeg på en ting:

Dag Johansen anbefalte en port på 11cm x 11cm x 35cm lang som da blir 120cm2.
    Men PSP4 porten jeg har er 10cm i diameter, bør jeg da forlenge den de 3cm jeg mangler for at porten fremdeles skal bli 120cm2 ??

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Hvis noen har en p99rs spiller til en grei penge å selge meg, sleng meg en pm

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Digg! Da får vi ta et treff en dag!

Leave a comment:

• Legatia
    replied
    Originally posted by oddove View Post
    Takk for det! Det må du Hvis ikke, så kommer jeg til deg den dagen alt skal stilles inn!
    Det høres bra ut! Kommer nok til å bli et par evjeturer snart, rx7'n er på gli igjen nå

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by trustno1 View Post
    Kult prosjekt du har her. Mye bra håndverk må jeg si. Likte både dørene, dashen og subkassa di.

Forøvrig, støtter forslaget om vindu i subben. Lagde vindu selv nylig og syntes ikke det var så alt for ille med arbeid. Jeg brukte 8mm vanlig glass jeg fikk kappet til av en glassmester for en billig penge. Glasset er dønn solid, så 8mm holder i massevis.
    Tusen takk for det! Digger prosjektet ditt også selv om jeg er dårlig til å kommentere!
    Ja jeg blir "desverre" mer og mer enig i at jeg savner et vindu i kassa! Så får se om en ikke får gjort noe med dette

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by Legatia View Post
    Drittøfft Odd Ove! Må snart oppover å ha meg en titt
    Takk for det! Det må du Hvis ikke, så kommer jeg til deg den dagen alt skal stilles inn!

Leave a comment:

• trustno1
    replied
    Kult prosjekt du har her. Mye bra håndverk må jeg si. Likte både dørene, dashen og subkassa di.

Forøvrig, støtter forslaget om vindu i subben. Lagde vindu selv nylig og syntes ikke det var så alt for ille med arbeid. Jeg brukte 8mm vanlig glass jeg fikk kappet til av en glassmester for en billig penge. Glasset er dønn solid, så 8mm holder i massevis.

Leave a comment:

• Legatia
    replied
    Drittøfft Odd Ove! Må snart oppover å ha meg en titt

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Da har jeg hentet bilen fra lakk igjen og lakkereren har vært så snill å polere bilen 3 ganger for meg så nå glinser den fælt!
    RS2 skjørtene er montert og ene dørsiden er ferdig trekt. Lar bildene tale for seg selv :

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by lyd View Post
    Dette blir tøft
    Håper det!

Prøvemontering:

Her er hvordan jeg har festet dørlommen til dørtrekket. Borte igjennom skruer og satte muttere på baksiden:

Sprøytet den ene dørlommen med sprøytesparkel for å se etter ujevnheter:

Ene dørlomme klar til trekking:

Leave a comment:

• lyd
    replied
    Dette blir tøft

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Takk for det, morro å høre!

Leave a comment:

• Slednekk
    replied
    Beundrer arbeidet ditt.
    Stå på

Leave a comment:

• oddove
    replied
    For mye jobb til at jeg gidder det Da må kassen se noenlunde ut på innsiden også og det gidder jeg ikke legge arbeid i

Flere bilder fra idag:

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    skulle så absolutt vært et vindu i baksiden av kassen

Leave a comment:

Working...
X