deller er:
TC Sounds TI Basket
tc sounds 4 hp motor
soft parts fra psi
4" voice coil dubbel 1ohm
6 stk 10" Spider
2 stk 0,25" Spider Spacers
6" Dustcap og 12" dustcap fikk feil bestilte carbon men fikk vanlig
Ser bra ut
Er det lov å spørre hvor mye delene fra psi kom på?
har ikke gjort så mye me biln min i det siste tengte å lege ut noe jeg har gjrot uten om dette http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=19837
har bygget i en passat det blei bygget en 160L kasse til en bochmann nuke 15 og bruker en kicker zx 2500.1
og biltema agm 95 batteri
her er noe jeg har gjort med min bil har vert i alta hos junior og målt db målte 138 db på nakke støte me emma plate og samme sang 138 db i front rute
fant ut at jeg hadde fådd feil spole også det er en dobbel 1.5ohm spole så jeg har den i 3 ohm så den får rundt 1800w rms . prøvde den i 0.75 ohm og målte 140,2 db før forsterkeren gikk i protekt :P
Du får si fra når du tar turen over fjelle å er klar får litt mere testing å måling 👍
det skal jeg jeg tenkte å se om jeg kunne like di så må se kor mange ohm den havner på med box rise om jeg kan koble den ned for de forsterkene er brukt før i 0.5 ohm
Altid spennende å se hva du får til. De forsterkerne ser litt old school ut. Det kan da ikke være 2x50mm strømkabling på 600w monoblokker? Uansett liker måten du "stacker" dem på og layout'en i bilen din. Får absolutt følelsen av kvalitet selv om det ikke er gjort noe finnish baki der enda. Slotport i reservehjulsbrønn. Seriøst?
Altid spennende å se hva du får til. De forsterkerne ser litt old school ut. Det kan da ikke være 2x50mm strømkabling på 600w monoblokker? Uansett liker måten du "stacker" dem på og layout'en i bilen din. Får absolutt følelsen av kvalitet selv om det ikke er gjort noe finnish baki der enda. Slotport i reservehjulsbrønn. Seriøst?
Det er 2200w per forsterker i 1 ohm har ikke tatt bilde hvordan dem er nu så. Men skal lege ut seinere i dag det er slotport får at det passet best med det på hvordan kassens blei laget
det er sikkert lagt mere tid I den kassen en det mange har brukt på hele biln :P
takk jeg prøver å gjøre mitt beste
Comment