hei folkens.
Jeg er eier av en 2000 Nissan Primera STCC edition, stasjonsvogn.
Klarte ikke og holde mine modde glade fingre unna denne bilen heller, så litt forskjellig har blitt gjort, og mer skal det bli, men jeg tar bare for meg lyddelen her.
Bilen:
Anlegget består av:
Pioneer DEH-P8600MP spiller
2xRockford Fosgate P210S4 SUB
Rockford Fosgate P4004 forsterker
Rockford Fosgate P6001BD monoblokk
Rockford Fosgate T162S frontsett
Forsterkerne blir bytta ut, mulig også frontsette en gang jeg har god råd.
Første prosjekt: Ny basskasse.
Hadde en basskasse til to 10", men den var så dup at jeg ikke fikk løfta opp gulvet uten og ta ut kassen først, og det er fortsatt en stasjonsvogn så jeg vil at den skal være litt praktisk i vertfall.
har litt lite bilder fra all denne byggingen men det dere bare tilgi meg for.
Først, basskassen:
dette er første kassen jeg noen gang har bygd, så litt konstruksjonsfeil er det sikkert, men volumet skal ivertfall vere ok.
Ser litt dumt ut med en liten kasse mitt i bagasjen, så jeg bestemte meg for og bygge helt ut på begge sider. Disse skal kunne taes ut, slik at jeg fortsatt kan bruke all lasteplass om nødvendig. Slik vart det seendes ut:
Etter en del finpussing, med elementene montert:
Og siden jeg har bygd helt ut har jeg to ekstra oppevaringsrom og
Lys grå alcantara er bestillt, skal trekke om hele bagasjen.
Da gjenstår det å få inn et annet frontsett, demping av dørene, og nytt gulv blir vel bygd, slik at forsterkerne blir synlige under gulvet.
Jeg er eier av en 2000 Nissan Primera STCC edition, stasjonsvogn.
Klarte ikke og holde mine modde glade fingre unna denne bilen heller, så litt forskjellig har blitt gjort, og mer skal det bli, men jeg tar bare for meg lyddelen her.
Bilen:
Anlegget består av:
Pioneer DEH-P8600MP spiller
2xRockford Fosgate P210S4 SUB
Rockford Fosgate P4004 forsterker
Rockford Fosgate P6001BD monoblokk
Rockford Fosgate T162S frontsett
Forsterkerne blir bytta ut, mulig også frontsette en gang jeg har god råd.
Første prosjekt: Ny basskasse.
Hadde en basskasse til to 10", men den var så dup at jeg ikke fikk løfta opp gulvet uten og ta ut kassen først, og det er fortsatt en stasjonsvogn så jeg vil at den skal være litt praktisk i vertfall.
har litt lite bilder fra all denne byggingen men det dere bare tilgi meg for.
Først, basskassen:
dette er første kassen jeg noen gang har bygd, så litt konstruksjonsfeil er det sikkert, men volumet skal ivertfall vere ok.
Ser litt dumt ut med en liten kasse mitt i bagasjen, så jeg bestemte meg for og bygge helt ut på begge sider. Disse skal kunne taes ut, slik at jeg fortsatt kan bruke all lasteplass om nødvendig. Slik vart det seendes ut:
Etter en del finpussing, med elementene montert:
Og siden jeg har bygd helt ut har jeg to ekstra oppevaringsrom og
Lys grå alcantara er bestillt, skal trekke om hele bagasjen.
Da gjenstår det å få inn et annet frontsett, demping av dørene, og nytt gulv blir vel bygd, slik at forsterkerne blir synlige under gulvet.
Comment