Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• her har jeg prøvd å vise hvor jeg kansje kan klare å få plasert mid bassen. Skal måle hvor langt unna diskanten dette er , men det får jeg ikke til før neste helg :O Skal visst på en brullups fest..

Men.. Noen som har troa? Eller bør jeg drite i denne tanken å heller tenke på å modde dash?

Comment

• Det er i alle fall VESENTLIG bedre enn tidligere plassering vil jeg si!
      Om du ikke får det til på noen annen måte så er det bare å starte. For den gjeldene plassering er ikke bra:P
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

• Tror uansett jeg vil prøve det først , for artihets skyld Har hatt komponentene liggende siden begynnelsen av Mai,så de går vel ut på garanti før jeg får prøvd dem , hehe

Comment

• fått no sving på mellomtonene? hadde nok gått for å fått dem i dashen uansett jeg, du kommer til å bli mye mer fornøyd med den plaseringa og vil få en helt annen lytteglede og ikke minst gleden for strevet
          Last edited by bmw520; 21-10-2008, 17:06.
          Ronny Karlsen
          02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
          96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
          Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

• har ikke kommet no lenger, har bare helgene til disposisjon , å har vært i brylupp å litt forsjelli. Men skal ta en skikkelig sving til helga

Comment

• Det som er synd nå er at kontoen er tom å materialer koster =/ Kunne tenkt meg litt støpeplast jeg nå, det har jeg ikke prøvd ennda

Comment

• da har d blitt ny spiller,ble en soundstream dvd me motorisert skjerm.har ikke peiling på den i hele tatt,men fikk en go handel så måtte slå til

Comment

• Da skal det bli liv i tråden min igjen. De første forsøkene her har blitt skrinlagt. Men,var jo kjekt å lære litt. Idag har jeg begynnt å lage stål ringer i 4mmstål til Hertz HV200. De blir da festet med 4mm umbrako (var planen). Skal prøve å få ferdig alle stål ringene i morgen og forhåpentligvis få fresa ut minnst en baffel. Lover bilde update i morgen Eneste som blir brukt av det tidligere i tråden er da A-stolpene (selvom jeg angrer på at jeg ikke modda speilhusa mine..

Comment

• Siste finpuss.

Da var ringene til 8" ferdige.

Halve dagen gikk bort på å leite verktøy , å har noen har knust displayet på "CNC" skæreren, så det ble litt ekstra jobb
                    for å få til disse,så fresingen får jeg ikke starta på før imårra. Men er et steg nermere vertfall

Comment

• Da ble ny forsterker bestilt Den gamle er jeg godt fornøyd med,kraftigere var den og,MEN den nye er mye penere å mer stilfull. Bilder kommer (etter jeg har vært utplassert i 3 uker..)

Comment

• Hvor kraftig forsterker skal du bruke på frontsettet ditt?
                        sigpic
                        /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

Kna Bodø Gatebil

Comment

• 4 X 60 Watt RMS. 2 x 190Watt RMS. Hvordan det?

Comment

• bare lurte:P skal ha ca samme settet selv drevet av en kicker 650.4
                            sigpic
                            /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

Kna Bodø Gatebil

Comment

• Har snakka me IB , det var nok futt i den eg har betilt. Lever 2x190W RMS i 4 ohm

Comment

• Ikke helt ferdige men,man ser nå ca hvordan dem blir

Comment

Working...
                                X