Ah... Tenkte over det, men så turte jeg ikke spørre:P hehe... Dama var jo med og, og hu er vel ikke akkurat MAX interessert i bilstereo:P hehe...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi A4, lite prosjekt
Collapse
X
-
Jeg flytta i august, og folk klager over at jeg spiser så mye grandis, så jeg tenkte jeg skulle spare å se hvor mye jeg spiste Her er tårnet, hehe
Var på Installbay å kjøpte meg basselement av Kenneth i dag, Hertz ES300:
Kenneth foreslo å lage en lukka kasse å modifisere hattehylla og bolte fast basskassa i hattehylla... synes det var et genialt forslag... Hvis jeg tør å slippe meg løs med vinkelsliper bare:P hehe...
Fikk også en demo på volvoen... Har bare et ord å si egentlig... VILT!!Last edited by RuuDpus; 01-06-2007, 19:35.
Comment
-
Hvis du tenker på å montere subben i hattehyllen og ha kassen under, så har jeg faktisk vært borti noen som har gjort det. Ble noe sinsyk trykk inne i bilen, i forhold til der de er i bagasjerommet og buldrer for de som går forbi.
Kan bli bra det der[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Nå har jeg vært ute å glodd meg grønn for å finne en måte... Har jo ikke skiluke, men jeg fant ut at alt ligger klart til skiluke... Eneste er å kutte bort 4små biter på ca 1cm i metallet, og vips så er det en luke på ca 25x25 cm rett inn i bilen! Eneste som er i veien er et litt tykt stoff på ca 2mm... Så det enkleste er vel å lage en helt firkanta kasse, sette elementet til å spille forrover i bilen inn i luka...
Men har det mye å si om jeg lar det stoffet ved luka være der? blir vel ikke så fint å ta det bort... Som dere sikkert skjønte så er planen å ha midtarmlèendt i baksete nede
Beklager alt vaset mitt... Bare litt vanskelig å finne en enkel og grei måte når jeg er dum som en sau når det gjelder alt som heter mekking osv:P
Comment
-
Etter mye somling har jeg endelig kommet til at jeg skal sage opp platene til kassa i mårra. Har tegna opp på 22mm spon i dag...
Dette er første gang jeg rører en stikksag, og det blir sikkert ikke 100%rett... skal være nøye å få det så bra som mulig. Kan sikkert få hjelp, men noe av greia er at jeg vil gjøre det selv fordi jeg tror det kan være moro å gjøre ting selv...
Spørsmålet mitt er hva jeg gjør om det blir 1mm luker noen steder så det ikke blir 100% tett? skal jeg fylle med sikaflex eller hva bør jeg gjøre?
Comment
-
Det er mulig, men nå er de allerede sagd ut, hehe... Til å være første gang, ble jeg ganske fornøyd. Etter litt pussing ble det ganske bra... Ikke 100%, men ikke så langt unna... klæsjer inn noe sika eller noe der det ikke er 100%... Blir jeg ikke fornøyd da, så går det alltids ann å fikse en ny kasse... Gidder ikke lage ny uten at den er utprøvd skal skru den sammen til søndag, så da kommer bilder osv
Comment
-
Fester du en lekt/vater eller noe annet beint på plata kan du la stikksaga gli langs den, og får da ganske så fine kutt. (til neste gang...)
Dersom du bruker ekspanderende trelim (som skal dusjes med vann for å¨herde) i stedet for den vanlige vil det også være med på å fylle ut små glipper i kantene.
Comment
-
Jeg har en audi a4 sedan 95-mod. og har prøvd å ha elemtet til å spille inn skipose åpning(har ikke fjernet stoffet) og jeg merket ikke stor forskjell på det i forhold til å ha elementet andre veien.
Så det er mulig du burde fjerne stoffet.. Jeg tenkte å vente og høre hva du gjorde. vis ikke dette hjelper tror jeg det blir å porte hattehylla
Comment
Comment