Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mini prosjekt Audi A6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Har fått kobla litt strøm på forsterker'n i dag da... Du dæææven det trøkka..
    Nå er jo jeg sånn at jeg liker Bass oxo da, så jeg må si meg veldig fornøyd med den ampen...
    Den er jo ikke justert noe i det hele tatt enda da, måtte bare kjenne litt på trykket...
    Så nå blir det å gå løs på dørene tenker jeg.. Tar de før jeg gjør meg ferdig bak, så er det gjort..
    Må jo koble opp forsterker'n til front settet oxo da..
    Men detta var morsomt i dag..

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg med å justere annlegget for meg når jeg er ferdig å montere..Hadde tenkt å bruke spillern til å dele frekvensene med (aktivt) Så da må man kunne sine saker har jeg hørt det har blitt sagt.. Så jeg håper noen føler for og hjelpe litt, hehe
    Mvh. Terje Hansen. @ Facebook
    # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain

Comment

En liten oppdatering fra dagens økt...

Hadde først tenkt det sånn..

Men gikk for sånn istedet..

Tilpasset maler...

Så det blir noe sånn som dette..

Her står jeg og jobber.. Det er veldig knotette...
      Skulle hatt en litt bedre plass og stått med noe benker og sånn, da hadde det vært litt lettere...

Comment

Kjenner til sånn arbeidsplass, skulle gjerne hatt en garasje og benk og sånn jeg kunne drevet på. Men de veggene der ser veldig bra ut de Fint med litt kurver og sånn på de enn helt rette, likte det.
        VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

Originally posted by ovinn View Post
          Kjenner til sånn arbeidsplass, skulle gjerne hatt en garasje og benk og sånn jeg kunne drevet på. Men de veggene der ser veldig bra ut de Fint med litt kurver og sånn på de enn helt rette, likte det.
          Ja det var det jeg syns oxo, så jeg gikk bort fra den rette veggen liksom..

Comment

Skal snart begynne med dørene..
            Isolere, støpe og sånn, så det kan bli gøy,hehe

Skal inn med 2 par Pioneer kompsett..
            Vet ikke helt om jeg skal ha 2 6,5" i front dørene eller sette 1 sett i hver dør, foran og bak.. Får se hva jeg kommer frem til..

Skal inn med 2 sett av disse:
            Det er Pioneer TS-C171PRS...

Comment

tror d blir grei lyd i denne med de riktig innstillingene,kan altids hjelpe deg med litt instillinger jeg er ingen ekspert men har nå stlit inn lyd et par ganger men så er d litt med smaksak å da, om jeg liker d slik jeg stiller d inn, så er d ikke sikkert du liker d.
              Ronny Karlsen
              02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
              96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
              Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

Ja jeg sier takk til det, men det blir en stund til..
                For jeg har ikke montert noe i dørene enda, det kommer etterhvert..hehe
                Tar litt tid dette her...

Comment

Jepp, kjenner til d dær med tid gitt selv bygger jeg i en E34 og alt tar så forbanna lang tid, men jeg må jo lære en god del på veien også, så da blir en del feil og lær opplegg men må si d ser bra ut i A6`n til nå, men bare å si ifra så kan vi kikke litt på innstlillingene, er ikke så kjent med pioneer da men hehehe
                  Ronny Karlsen
                  02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                  96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                  Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

"Vist" jeg en eller annen gang skulle få lyst til å bytte subbene mine til noen andre subber.
                    Kan det gå og sette de i den kassa jeg har eller må jeg bygge ny kasse?

Comment

Kommer litt an på subbene, men er nok ganske mange subber som passer i den kassen du har der
                      Må kanskje endre tuningen med portene litt, men det er sikkert ikke noe problem vil jeg tro.

Comment

Hey Terje!

Dette ser veldig bra ut. må få hørt på dette en dag jeg er i oslo igjenn!

Hilsen den nåværende eier av cadence`n

Comment

Originally posted by Mr. Bakken View Post
                          Hey Terje!

Dette ser veldig bra ut. må få hørt på dette en dag jeg er i oslo igjenn!

Hilsen den nåværende eier av cadence`n

Ja det kan vel la seg gjøre
                          Men har mye igjen da, har bare org. høytalere i dørene enda.
                          Skal snart få begynt på de, men ting tar tid...

Comment

Hmm Hvordan ente dette prosjekte?
                            Eg holder på å bygge opp min egen A6, og lurte på hvordan du gjor med dørene? og om du hadde noen tips til demontering av dørene?

Ble det god lyd med Pioneer TS-C171PRS? Ble det 2 i framdørene eller en i hver?

Såg veldig bra ut til nå jallefall
                            Audi A6.
                            Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

Comment

Working...
                            X