trenger du dørtrekk enda så har eg masse gti trekk liggenes får di gratis men kommer jo litt i frakt då
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dezuna's Golf 2 prosjekt
Collapse
X
-
pen bil.
behold den sånn, ikke fall i 18års fella å kast på masse plast, for det finnes ikke pent.
gjerne bytte spylerdysene tilbake til orginale også så er det bare å løfte nedi en vr6VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
-
tja nå har jeg kjørt bare 1km med 16vt da :P så ikke all verden med kjøreerfaring med den :P (banebil uten skilt)
men vr6en er morsom hele tia, greit drag å en sinnsyk god lydVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
bilen selges ikke alikevell.har begynt og modifisert dasj bordet nå. bilder kommer senere. noen som har forslag til hvordan det kan se ut?
noen som har dør trekk til golf 2 liggende? det er en 4 - dørs.Arild Musum
opel omega 2.5td stv.
Comment
-
Tjeh... hvis HP1D er det samme som Audison LRx 1.1k sånn cirka så vil jeg faktisk si nei. Det basselementet låt mye mer musikalsk med en annen forsterker i bilen min.
Bare min erfaring(og tror neppe du finner så mange andre i Norge med akkurat den komboen erfaringsmessig
)
Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
Comment