nå er kassa sagd i tre, og ene subben er solgt, og har kjøpere på en til iallefall.. så får se om hva som kommer i fremtiden
noe å anbefale til forsterkerne æ har? en sub, eller flere?
VOLVO- for life
Digital Design, Dynabel, /////Alpine
Har du saga kassa i flere deler og solgt elementene? Hva var galt? Eller ble d ikke sånn som du hadde tenkt?
Så nå er d på jakt etter noe nytt? Hva er planan? Mange element,og størrelse?
har du bestemt deg for subber ennå? pris,størrelse? kult at det er noen her som skiller seg ut, er arti å være harry vettu
harry and proud of it har ikke bestemt meg ennå da, men kommer i 3-4k prisklassen regner jeg med.. kan tøye meg lengere, men blir 1-2 elementer på forhåpentlig vis 15" størrelse..
får se til høsten når stipendene bynner å komme på kono igjenn:Pp
blir noen trasige mnd uten innskudd fra lånekassen, men skal se om jeg ikke tjener noen penger i ferien da
VOLVO- for life
Har du saga kassa i flere deler og solgt elementene? Hva var galt? Eller ble d ikke sånn som du hadde tenkt?
Så nå er d på jakt etter noe nytt? Hva er planan? Mange element,og størrelse?
Syns kassa m 3X12 tommere va tøff eg....
Bol
ja, har solgt ene elementet med kasse, så er bare 2*12" separerte kasser igjenn.. mye mulig at jeg har salg på en til etterhvert.. fikk så god pris at jeg vurderte saken, å må jo komme meg vidre.. ja, til høsten er jeg på jakt etter nytt når jeg har penger igjenn..
planen er vell egentlig 2 *15" eller noe i den duren..
kanskje bygge om hele bagasjen i bilen, så det blir mere stilfullt.. vurderte egentlig 2* kicker solo baric l7 15 , men tiden vil vise..
VOLVO- for life
-interiøre e ute av vogna, holder på å strekke skjult anlegg i biln
-tatt ut forsterkerne, og strømkablene.
skal gjøres:
-bygge nytt gulv til bagasjerommet, og sette forsterkerne oppunder.
-sette signalkablene for seg selv, og strømkablene for seg, (kommer bilder)
-skal også sette ny håndbrekk wire..
kommer ikke på mere i farta.. kommer bilder etterhvert.. kanskje ideer også
VOLVO- for life
Comment