Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i 1975 Mercedes 240D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anlegg i 1975 Mercedes 240D

Jepps. Prosjekttråd. Skal prøve oppdatere etterhvert med bilder og alt.

Anlegg skal inn. Lyddemping av dører gjenstår. Osv.

Anlegg foreløpig:

- Alpine 9886R
    - JBL Px300.4
    - Focal 130VRS Slim

Funderer på hva jeg skal ha i hattehylla.
    Attached Files
    Last edited by HansAA; 21-02-2009, 11:03.

Dette blir topp "Dieseldyret våkner til liv" Er ikke mange 75 modeller forunt det anlegget der vil jeg tro, hehe.

Comment

Må bare rette en takk til selveste Roxx for hjelp med å komme i gang med elkobling. Utrolig at han gadd. Hadde blitt mye mas uten den hjelpa.

Har jobba med bilen i hele dag og den ene høytalern er endelig på plass. Var den verste også. Fy faen hvor mye knoting!!! Sinnsykt trangt, og den mdf-plata trengte sabla med tilpassing.
      Har i tillegg brukt mye tid på å få strøm til radioen på posisjon 1 på nøkkelen, uten hell. Går nå for radio ved full tenning. Finner vel ut av det der på sikt.

Byggskumminga ble slettes ikke verst. Det ser mye verre ut på bildene. Må si meg fornøyd med resultatet. Men jeg aner stadig ikke om det vil ha noe å si.

Ene sida ferdig. I morgen er de begge på plass. Herregud for et arbeid...
      Attached Files

Comment

Bra plassering av elementet, men har du virklelig latt det bare få et par-tre liter å leke seg med?
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

Comment

Jepps. Noe annet er umulig i denne bilen med denne plasseringa. Kompromiss.

Comment

Du har jo selv tetta med byggskum jo. Hadde du ikke gjort det hadde elementet hatt mer å spille i.
            Mvh Tony

Comment

Ja, der ser du. Faen heller. Jeg oppretta en tråd om emnet (blanking av hulrom med byggskum) med bilde av plassen som denne selvhøytidelige neptyr stengte 2 sekunder etterpå. Fikk aldri noe svar på det. Fikk beskjed om å søøøøøke. Etter å ha søøøøkt var jeg fortsatt ikke noe lurere. Av de trådene jeg fant, handlet de om andre ting.
              Saken er den at hulrommene er uendelige her. De går rett ned i kanalen og opp i taket. Siden dette er mitt første bygg, visste jeg ikke bedre. Det jo for faen derfor man spør. Betyr dette at de vil spille bedre uten byggskum? Helvete. Har lagt ikke ubetydelige mengder med både tid og penger i dette. Vil dermed ha det så bra som jeg kan få det.
              Last edited by HansAA; 21-02-2009, 14:49.

Comment

Hvorfor ikke bruke denne prosjekttråden til slike spørsmål?

Ja jeg hadde ikke hatt byggskum der. Dreper jo alt av midbass fra elementene.
                Mvh Tony

Comment

Hva mener du jeg skal gjøre nå, da? Prøve å fjerne det igjen? Har det så mye å si? Innspill?

Comment

Hadde det ikke hatt så mye å si, tror du jeg hadde kommentert det da?

Er vel bare å ta en skarp kniv e.l. og få skjært ut da.
                    Mvh Tony

Comment

Steike. Da gjør jeg det. Gudene vet hvor mye jeg har slitt med det helvetes byggskummet. Begge hendene er innsmurt, det var noe sabla griseri å ligge på ryggen inni pedalene og skumme, og verktøy og klær ser likeledes ut. Bare for ingenting. Jaja.
                      Bort med driten igjen. Takk til neptyr. Takk.

Comment

du KUNNE søkt rundt og funnet ut at midbasskasse på 2-3 liter var lite? SLUTT å skyld på andre fordi du ikke gidder å søke!
                        www.eirikaspaas.com

Comment

Kunne vel det, hadde jeg tenkt i de baner. Gjorde ikke det. Er vel i grunnen min egen skyld. Men det er ikke lett å holde styr på alt når man er nybegynner.

Comment

nei, så slutt å skyld på andre.. er DOSER med god info på dette forumet, hvis man bare gidder å søke.. tror du kan finne ALT du lurer på

så lær av feila dine, fiks det, søk og bygg videre
                            www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by HansAA View Post
                              Steike. Da gjør jeg det. Gudene vet hvor mye jeg har slitt med det helvetes byggskummet. Begge hendene er innsmurt, det var noe sabla griseri å ligge på ryggen inni pedalene og skumme, og verktøy og klær ser likeledes ut. Bare for ingenting. Jaja.
                              Bort med driten igjen. Takk til neptyr. Takk.
                              Helt enig med Aspaas her! Ikke skyld på Neptyr her nå, når du lar vær å gjøre research først!
                              Mvh Tony

Comment

Working...
                              X