jaha, det gråe er jo bare kjedelig da. må jo sprite opp med litt farger og sånt...
Sant nok, men den rektangulære formen på dekselet over forsterkerne kræsjer litt med både bagasjeromsformen og den ovale formen rundt basselementene. Og den rektangulære formen blir ekstra fremhevet når den blir blå.
Det ser ikke JÆVLIG ut, altså! Bare litt merkelig.
Sant nok, men den rektangulære formen på dekselet over forsterkerne kræsjer litt med både bagasjeromsformen og den ovale formen rundt basselementene. Og den rektangulære formen blir ekstra fremhevet når den blir blå.
Det ser ikke JÆVLIG ut, altså! Bare litt merkelig.
Du formulerte deg bedre du altså. Var dette jeg også mente, det passa liksom ikke helt inn; formen/størrelsen, og det at hele er blå.
Edit: Den rett og slett dominerer for mye, og det forstyrrer helhetsinntrykket i bagasjerommet.
hehe, men som sagt er dette bare noe jeg kommer til å bruke da jeg skal bruke bagasjen til å ha noe der. ble bare laget fort for å ha noe så jeg slapp å bekymre meg for glasset...
hehe, men som sagt er dette bare noe jeg kommer til å bruke da jeg skal bruke bagasjen til å ha noe der. ble bare laget fort for å ha noe så jeg slapp å bekymre meg for glasset...
Skjønner, i såfall er det jo utelukkende en god idé!
Comment