beskytte elementene. skal bygge et deksel foran basskassa og så skal jeg ha nettingen foran hullene så den beskytter elementene, hehe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ Saab 9-3 by Runek
Collapse
X
-
-
ja det går for det samme. skal se litt på forskjellige løsninger til uka
Comment
-
Har i dag dempet hele bagasjen med no alla vibroplast. fikk det av en jeg jobber med. Det er matter som har blitt brukt til å dempe industri ventilasjon og sånt.
Ble veldig stor forskjell, så neste steg er å dempe gulvet på bilen hvis jeg orker. Har igjen masse plater så det er ikke noe problem : )
Regner med at jeg får trukket gulvet iløpet av morgendagen, lagde ferdig det siste på det i dag.
Har dessverre ingen bilder pga jeg bare hadde mob kamera og det ble for utydelige bilder.
Skal ta noen bilder i morgen med speilrefleksen...
Comment
-
Ja her er det fremgang, hehe
Er sånn nogenlunde fornøyd med jobben.
Har akkurat trekt gulvet i bagasjen så kommer no bilder ifra dette i kveld.
Kan jo møtes en dag så du får hørt
Comment
-
Da har jeg trekt ferdig teppet på gulvet i bagasjen og ble ganske fornøyd, ble noen få skrukker her og der men skal prøve å rette de ut i morgen da tålmodigheten min er på topp igjen : )
Og da jeg skulle rydde i kabler så spraka det gitt så må innom IB i morgen å kjøpe meg ei ny sikring for andre gang pga jeg bare rydder i kabler, huff...
Comment
-
Ja var overraskende enkelt. Ble mye penere og ryddigere med nytt gulv
Ja tenkte tanken men ble ikke så jeg gjorde det. Koster bare 40 kroner for 2 nye så : P
Comment
-
-
Fikk pakke ifra Eltek i går:
Får se om jeg får laget det dekslet forrand basskassa iløpet av uka. skal jobbe, så får se hvor sliten jeg blir + at jeg har fått influensa så er ikke noe særlig ladd for å gjøre noe annet en å slaske i sofaen her.Last edited by Runek; 15-03-2009, 15:00.
Comment
-
Fikk lyst til å tegne litt istad så lagde en liten skisse av hvordan jeg vil ha det.
Alt skal trekkes i bagasjen, hvilken farge vet jeg ikke enda. Der det står hertz i midten så skal jeg legge papp bak filten så det blir synlig i stoffet som mange andre her har gjort.
Så skal jeg bygge vegger på siden i bagasjen, noe alla dette :
Med saab logoen på sidene bak stoffet som Hertz logoen, eller så skal jeg lage de i en annen farge eller noe sånt.
Tar gjerne imot tips : )
Comment
-
Så skal jeg lage meg en deksel der askebegeret og sigarett tenneren er hvor jeg skal plassere et Voltmeter og Ipod'en. Skal skjære ut sigarett tenneren.
Sånn skal det da bli:
Ipoden og Voltmeteret skal felles inn i dekslet så de ligger jevnt med dekslet. Så skal alt trekkes i tror det blir blå alkantara, samme farge som bilen. Tror det blir den fargen jeg går for i bagasjen også...
Comment
-
Originally posted by Runek View PostFikk pakke ifra Eltek i går:
- 97' Nissan Primera 2,0 SRi
Alpine | Panasonic | Stinger | Focal | Fusion | Connection
www.DemptD.com
Comment
Comment