Utrolig fin finish på den dash'en samme med bagasjerommet og alt det andre
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ Saab 9-3 by Runek
Collapse
X
-
Da var man nesten ferdig, mangler bare litt deksler og sånt rundt men det fikser jeg i morgen for målet var å få bilen kjørbar med lyd i dag : )
Det blåe skal trekkes opp igjen da det var litt lim som ble sølt da jeg skulle feste den svarte filten under der..Last edited by Runek; 01-08-2010, 20:50.
Comment
-
Er originalt grått men har lakkerte det sølv bare for å skille ut dashen litt mer : )
Bare å starte det. værre å sette det sammen igjen enn å demontere..
Comment
-
Er bare å starte det, Er mye sparkling og trekkingen kan bli litt kje om man ikke har gjort det før men det går greit : )
Comment
-
Hmm hva slags ting har man begynt å bygge om nå da, hmm
BTW er det noen her som har enn sånnen adapter så jeg får kobla på ipod'en på bluetooth boksen?
Comment
-
Originally posted by GENEXXASånn adapter/plug er på de nye Alpine spillerne.
Finner garantert om du søker på eBay etter iPod kabel til Alpine.
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostSpiller de "free-air" da? Har du lagt noe dempematter på dashbordet? Hadde du air-bag i? Hvis ja, hvordan løste du det?
Hadde airbag ja den er plukket ut og motstand så jeg ikke får feilmelding på kjørecomputeren er bestilt. Og da må jeg få godkjent det hos Saab merkeverksted og så på BT og få nytt vognkort..
Comment
-
Originally posted by Runek View PostHar lagt litt dempe ull rundt elementene, har dempet hele dashbordet med asfaltplater.
Hadde airbag ja den er plukket ut og motstand så jeg ikke får feilmelding på kjørecomputeren er bestilt. Og da må jeg få godkjent det hos Saab merkeverksted og så på BT og få nytt vognkort..¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostGood. Demping er viktig, særlig hvis de skal spille noe midbass under 200hz. Greit å få alt godkjent ja.
Comment
-
Originally posted by Runek View Post..da må jeg få godkjent det hos Saab merkeverksted og så på BT og få nytt vognkort..Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by Runek View PostVet ikke om jeg skal godkjenne det enda da, må bli da jeg har tid til å gjøre det. Tar meg ikke fri ifra jobb for å gjøre det vertfall..
Ble forresten veldig bra det dashbordetThor-Brede Kvalvåg
Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!
Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
Comment
-
Originally posted by Tobbelobb View PostDet burde være førsteprioritet å få godkjent det og få papirene i orden! Bare tenk hva som vil skje om du og en passasjer var ute å kjørte, krasjet og din pasasjer som ikke har airbag skulle bli invalid. Da vil ikke du få noe igjen på forsikringa.... Det hadde vært leit. Tror ikke jeg hadde kjørt med den bilen før papirene var i orden gitt.
Ble forresten veldig bra det dashbordet
Ha med en hel bunke med papirer om at passasjerer sitter på egen risiko. hehe...Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
Comment