Spiller de "free-air" da? Har du lagt noe dempematter på dashbordet? Hadde du air-bag i? Hvis ja, hvordan løste du det?
Har lagt litt dempe ull rundt elementene, har dempet hele dashbordet med asfaltplater.
Hadde airbag ja den er plukket ut og motstand så jeg ikke får feilmelding på kjørecomputeren er bestilt. Og da må jeg få godkjent det hos Saab merkeverksted og så på BT og få nytt vognkort..
Har lagt litt dempe ull rundt elementene, har dempet hele dashbordet med asfaltplater.
Hadde airbag ja den er plukket ut og motstand så jeg ikke får feilmelding på kjørecomputeren er bestilt. Og da må jeg få godkjent det hos Saab merkeverksted og så på BT og få nytt vognkort..
Good. Demping er viktig, særlig hvis de skal spille noe midbass under 200hz. Greit å få alt godkjent ja.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Vet ikke om jeg skal godkjenne det enda da, må bli da jeg har tid til å gjøre det. Tar meg ikke fri ifra jobb for å gjøre det vertfall..
Det burde være førsteprioritet å få godkjent det og få papirene i orden! Bare tenk hva som vil skje om du og en passasjer var ute å kjørte, krasjet og din pasasjer som ikke har airbag skulle bli invalid. Da vil ikke du få noe igjen på forsikringa.... Det hadde vært leit. Tror ikke jeg hadde kjørt med den bilen før papirene var i orden gitt.
Det burde være førsteprioritet å få godkjent det og få papirene i orden! Bare tenk hva som vil skje om du og en passasjer var ute å kjørte, krasjet og din pasasjer som ikke har airbag skulle bli invalid. Da vil ikke du få noe igjen på forsikringa.... Det hadde vært leit. Tror ikke jeg hadde kjørt med den bilen før papirene var i orden gitt.
Ble forresten veldig bra det dashbordet
Gjøre det på den amerikanske måten da..
Ha med en hel bunke med papirer om at passasjerer sitter på egen risiko. hehe...
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment