Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ Saab 9-3 by Runek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Utrolig fin finish på den dash'en samme med bagasjerommet og alt det andre

Comment

• Da var man nesten ferdig, mangler bare litt deksler og sånt rundt men det fikser jeg i morgen for målet var å få bilen kjørbar med lyd i dag : )

Det blåe skal trekkes opp igjen da det var litt lim som ble sølt da jeg skulle feste den svarte filten under der..
      Last edited by Runek; 01-08-2010, 20:50.
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

Comment

• Ser veldig bra ut

Comment

• Er originalt grått men har lakkerte det sølv bare for å skille ut dashen litt mer : )

Bare å starte det. værre å sette det sammen igjen enn å demontere..
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

Comment

• det der ble kjempenajs gitt!! Flink du!! ScanSpeakene ble jo bare . over i`en
            Får litt lyst til å prøve det der selv en dag
            Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

Comment

• Er bare å starte det, Er mye sparkling og trekkingen kan bli litt kje om man ikke har gjort det før men det går greit : )
              SQ Saab 9-3
              Team dynaBel

Comment

• Spiller de "free-air" da? Har du lagt noe dempematter på dashbordet? Hadde du air-bag i? Hvis ja, hvordan løste du det?
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Hmm hva slags ting har man begynt å bygge om nå da, hmm

BTW er det noen her som har enn sånnen adapter så jeg får kobla på ipod'en på bluetooth boksen?

SQ Saab 9-3
                  Team dynaBel

Comment

• Originally posted by GENEXXA
                    Sånn adapter/plug er på de nye Alpine spillerne.
                    Finner garantert om du søker på eBay etter iPod kabel til Alpine.
                    ja har funnet der men hadde vært lettere om noen her i landet hadde en som de vil selge meg..
                    SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Spiller de "free-air" da? Har du lagt noe dempematter på dashbordet? Hadde du air-bag i? Hvis ja, hvordan løste du det?
                      Har lagt litt dempe ull rundt elementene, har dempet hele dashbordet med asfaltplater.

Hadde airbag ja den er plukket ut og motstand så jeg ikke får feilmelding på kjørecomputeren er bestilt. Og da må jeg få godkjent det hos Saab merkeverksted og så på BT og få nytt vognkort..
                      SQ Saab 9-3
                      Team dynaBel

Comment

• Originally posted by Runek View Post
                        Har lagt litt dempe ull rundt elementene, har dempet hele dashbordet med asfaltplater.

Hadde airbag ja den er plukket ut og motstand så jeg ikke får feilmelding på kjørecomputeren er bestilt. Og da må jeg få godkjent det hos Saab merkeverksted og så på BT og få nytt vognkort..
                        Good. Demping er viktig, særlig hvis de skal spille noe midbass under 200hz. Greit å få alt godkjent ja.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
                          Good. Demping er viktig, særlig hvis de skal spille noe midbass under 200hz. Greit å få alt godkjent ja.
                          Vet ikke om jeg skal godkjenne det enda da, må bli da jeg har tid til å gjøre det. Tar meg ikke fri ifra jobb for å gjøre det vertfall..
                          SQ Saab 9-3
                          Team dynaBel

Comment

..da må jeg få godkjent det hos Saab merkeverksted og så på BT og få nytt vognkort..
                            Sukk.. sykt.
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Vet ikke om jeg skal godkjenne det enda da, må bli da jeg har tid til å gjøre det. Tar meg ikke fri ifra jobb for å gjøre det vertfall..
                              Det burde være førsteprioritet å få godkjent det og få papirene i orden! Bare tenk hva som vil skje om du og en passasjer var ute å kjørte, krasjet og din pasasjer som ikke har airbag skulle bli invalid. Da vil ikke du få noe igjen på forsikringa.... Det hadde vært leit. Tror ikke jeg hadde kjørt med den bilen før papirene var i orden gitt.

Ble forresten veldig bra det dashbordet

Comment

• Originally posted by Tobbelobb View Post
                                Det burde være førsteprioritet å få godkjent det og få papirene i orden! Bare tenk hva som vil skje om du og en passasjer var ute å kjørte, krasjet og din pasasjer som ikke har airbag skulle bli invalid. Da vil ikke du få noe igjen på forsikringa.... Det hadde vært leit. Tror ikke jeg hadde kjørt med den bilen før papirene var i orden gitt.

Ble forresten veldig bra det dashbordet
                                Gjøre det på den amerikanske måten da..
                                Ha med en hel bunke med papirer om at passasjerer sitter på egen risiko. hehe...
                                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Working...
                                X