var sånn jeg tenkte i førsten også men mye vil ha mere er det noe som heter..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ Saab 9-3 by Runek
Collapse
X
-
-
Takk. Vet ikke om det blir så mye bygging her men. Eneste jeg har i planene fremover nå er muligens ny spiller om jeg får solgt den jeg har nå. Og så blir det Turbo motor,lakkering og litt sånn småtteri : D
Comment
-
Comment
-
-
Har trekt speilhusene i samme stoffet som a-stolpene og dash nå, bare for å ha noe å gjøre. De er originalt lakker i matt kjedelig grå farge...
Comment
-
-
Ble bare 3 plass i dag. Men når jeg får den nye spilleren og får justert det ordentlig så satser jeg på top 2 plassering videre fremover tenker jeg : D
Comment
-
Originally posted by GENEXXABle bare tredje plass? Er det BARE? Er ikke det jævli bra?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Har bygd om såpass mye nå og trodde jeg vertfall skulle være blant top 2 men. Helt greit fornøyd med 3 plass også da det var med en del..
Comment
-
Fikk beskjed om at spilleren min ligger å Oslo og blir vel sendt i morgen tenker jeg.
Har kjøpt ipod kabel og adapter for de originale ratt kontrollene også : D så sa bør det vel bli bra når alt er på plass : D
Comment
Comment