Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ Saab 9-3 by Runek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• var sånn jeg tenkte i førsten også men mye vil ha mere er det noe som heter..
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

Comment

• Kan eg tenke meg Så får nå se hvordan det går og blir til slutt. Hehe. Du får ihvertfall ha lykke til videre og stå på. Kommer nok til å følge mye med på denne tråden din

Comment

• Takk. Vet ikke om det blir så mye bygging her men. Eneste jeg har i planene fremover nå er muligens ny spiller om jeg får solgt den jeg har nå. Og så blir det Turbo motor,lakkering og litt sånn småtteri : D
        SQ Saab 9-3
        Team dynaBel

Comment

• Eg forstår Blir nok bra med turbo motor. Skal du selge den Apline 9887r? Det er jo en knall god spiller. Men du vil vel gjerne ha noe bedre. Hehe.

Comment

• ja skal selge den, vil ha en med litt mere justeringsmuligheter
            SQ Saab 9-3
            Team dynaBel

Comment

• Ikke dumt det. Alpine sin 9887r hadde nok holdt i langt tid for meg hehe

Comment

• ja du kan jo kjøpe den? ligger ute til salgs her.
                SQ Saab 9-3
                Team dynaBel

Comment

• Har desverre ikke penger nok for tiden. Så får klare meg en stund til med min Alpine 9886R tror eg den heter

Comment

• Har trekt speilhusene i samme stoffet som a-stolpene og dash nå, bare for å ha noe å gjøre. De er originalt lakker i matt kjedelig grå farge...

SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

Comment

• Da var ny spiller bestilt : )
                      SQ Saab 9-3
                      Team dynaBel

Comment

• Ble bare 3 plass i dag. Men når jeg får den nye spilleren og får justert det ordentlig så satser jeg på top 2 plassering videre fremover tenker jeg : D
                        SQ Saab 9-3
                        Team dynaBel

Comment

• Hehe du slo hvertfall meg denne gangen, ikke no sjokk.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Originally posted by GENEXXA
                            Ble bare tredje plass? Er det BARE? Er ikke det jævli bra?
                            Må jo ha ambisjoner vettu
                            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Har bygd om såpass mye nå og trodde jeg vertfall skulle være blant top 2 men. Helt greit fornøyd med 3 plass også da det var med en del..
                              SQ Saab 9-3
                              Team dynaBel

Comment

• Fikk beskjed om at spilleren min ligger å Oslo og blir vel sendt i morgen tenker jeg.

Har kjøpt ipod kabel og adapter for de originale ratt kontrollene også : D så sa bør det vel bli bra når alt er på plass : D
                                SQ Saab 9-3
                                Team dynaBel

Comment

Working...
                                X