Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ Saab 9-3 by Runek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Runek View Post
    Har bygd om såpass mye nå og trodde jeg vertfall skulle være blant top 2 men. Helt greit fornøyd med 3 plass også da det var med en del..
    Disse jævla dommerne altså!

    Tror det blir en ny verden da du får byttet spiller skal jeg være helt ærlig!

    Men du kommer til å fjerne logoen på spilleren vel?
    Mvh
    Tufte's hotline

    Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

    Comment


    • Originally posted by Tufte View Post
      Disse jævla dommerne altså!

      Tror det blir en ny verden da du får byttet spiller skal jeg være helt ærlig!

      Men du kommer til å fjerne logoen på spilleren vel?
      Nei gjør nok ikke det. Kommer nok masse sånne logoer på hele bilen tenker jeg
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

      Comment


      • Originally posted by Tufte View Post
        Disse jævla dommerne altså!

        Tror det blir en ny verden da du får byttet spiller skal jeg være helt ærlig!

        Men du kommer til å fjerne logoen på spilleren vel?
        Du a din susekopp..
        Endelig så kommer det noe gromutstyr oppi "Tufteland" også.. :P hehehe
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • Originally posted by Joakim View Post
          Du a din susekopp..
          Endelig så kommer det noe gromutstyr oppi "Tufteland" også.. :P hehehe
          Ja må prøve litt forskjellig. Tore har vel påvirka oss i området her en del, haha
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

          Comment


          • Ser sånn ut ja, men er ikke den værste "påvirkeren" man kan ha det!
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • Originally posted by Joakim View Post
              Ser sånn ut ja, men er ikke den værste "påvirkeren" man kan ha det!
              Man kan vel godt ta imot ett tips eller to fra han ja
              Mvh.
              Bjørnar Kristiansen
              BK Caraudio
              48059681

              Comment


              • Nåja, virker som Tufte har gode påvirkninger. Skikkelig montering har du hvertfall. Må si jeg ble overrasket når jeg kom en plass over deg, du har jo bedre finish. Lyden skal jeg ikke kommentere da lyd er forskjell fra øre til øre men jeg regner med du har litt mer og gå på enn meg mtp at du har høytalerne i dashen samt at de begge to er vinklet riktig.

                Lykke til videre hvertfall. Håper og se hva mer snacks du hiver i denne bil.
                Tor Martin Ølberg
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • Originally posted by tmolberg View Post
                  Nåja, virker som Tufte har gode påvirkninger. Skikkelig montering har du hvertfall. Må si jeg ble overrasket når jeg kom en plass over deg, du har jo bedre finish. Lyden skal jeg ikke kommentere da lyd er forskjell fra øre til øre men jeg regner med du har litt mer og gå på enn meg mtp at du har høytalerne i dashen samt at de begge to er vinklet riktig.

                  Lykke til videre hvertfall. Håper og se hva mer snacks du hiver i denne bil.
                  Takk. Elementene er ikke innspilt enda eller så blir vel litt bedre lyd ettervert også tenker jeg : D
                  SQ Saab 9-3
                  Team dynaBel

                  Comment


                  • Har lite å gjøre om dagen så vinterlysa er montert : D
                    Er Bixenon 8000K som sitter i hovedlysa..

                    Vanlig halogen vs Xenon


                    Begge:
                    SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

                    Comment


                    • Nye spilleren er montert og fått grov justert litt. Elsker rett og slett denne spilleren : D
                      SQ Saab 9-3
                      Team dynaBel

                      Comment


                      • Du må jo fortelle oss hvilken det er da Runek!? Hehe... Ellers da, noen flere planer fremover? Kan være greit å la det være litt kanskje? Ser jo ferdig ut....
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • Pioneer DEX 99RS : D


                          Er vel ganske ferdig sånn før EM og muligens NM. Blir nye forsterkere etter denne sesongen tenker jeg
                          SQ Saab 9-3
                          Team dynaBel

                          Comment


                          • Skal se om jeg gidder å ta noen bilder i kveld : P
                            SQ Saab 9-3
                            Team dynaBel

                            Comment


                            • Gratulerer med en knallspiller da! Skjønner at du er fornøyd med den
                              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                              Comment


                              • Takk. ja er en knall spiller liker den mer og mer : )
                                SQ Saab 9-3
                                Team dynaBel

                                Comment

                                Working...
                                X