Originally posted by Dag Johansen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Klovnster: VW Polo Color Consept
Collapse
X
-
Originally posted by InstallBay View PostHvis du mener Espa bollene, så er vel ikke det rett utenfor Hamar men gode er de og et obligatorisk stoppested når man kjører den veien
heheLast edited by Bilstereosenteret.no; 31-10-2007, 23:55.Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Eh jah! Espa boller duger! Sitter på kurs i oslo nå! Og det var obligatorisk å stoppe å kjøpe espa boller
Btw, lenge til du får subbene dine å forsterkerne da Klovnster?Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Skaff deg Fi BTL 10" istede da! Er faktisk hakke bedre enn MT og om jeg ikke tar helt feil endel billigere også!Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by klovnster View Posthehe, er ikke billigere enn jeg får MT men skal nok ha SX videre da de spiller kjempe pent.. og det er pent og høyt som skal bli satset på nåPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by klovnster View Postsx10 og to md2d har funka fint hos meg hvertfall nå er jo ene solgt og jeg kjører 0,5 ohm på md2d da.. funker fint det og.. 145dB i en kjapp testPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Hmm, USAMPS FTWPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
ser onklig bra ut detta ja
veldig pen polo!
Comment
-
jeg gleder meg til og se hvordan det blir
gleder meg bare mer og mer til jeg får bil til sommer'en og skal begynne og bygge selv
Comment
Comment