trenger ikje det dyre der jeg der er da ikje noe emma bil detta dette er meer en godt nokk å demper like bra men vekta er vell det eneste som er minuset med disse platene men nå er ikje dette noe supra heller
Announcement
Collapse
No announcement yet.
lui: Passat TDi dB bil
Collapse
X
-
Last edited by vwperformance; 02-08-2007, 01:25.øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program
-
Originally posted by lui View Postka i hel%#" skal eg me det tullet der er da ikje noe emma bil detta dette er meer en godt nokk å demper like bra men vekta er vell det eneste som er minuset med disse platene men nå er ikje dette noe supra hellerPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Han mente nok ikke noe vondt i det, han svarer bare litt "direkte". hehe
Stå på Lui! Lov meg en liten tur i hgsd i den når du er ferdig, så skal vi vise hvem som har BASS! hehe.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
hehe er ikje slikt å sjå te er bare full av skoy eg da er bare det at disse sikkelige dempemattene er så svinaktige dyre vettu hadde jeg hatt ein nyere bil så sefølgeli hadde jeg kjøpt dette men ein gammale passelat forkjener ikje noe slikt heheøl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program
Comment
-
da har jeg somlet meg til å bygge noe mer
prøver her med 4 stk først kan si det slik at disse sveisene i bilen ryker lenge før bilen når jeg spiller høyt så går bilen jokkete bassen slår luft i diesel røyra å skaper bare sjau for motoren faen så gøy hehehe
øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program
Comment
-
Originally posted by lui View Postprøver her med 4 stk først kan si det slik at disse sveisene i bilen ryker lenge før bilen når jeg spiller høyt så går bilen jokkete bassen slår luft i diesel røyra å skaper bare sjau for motoren faen så gøy hehehe
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
"prøver her med 4 stk først, kan si det slik at disse sveisene i bilen ryker lenge før bilen. Når jeg spiller høyt så går bilen "jokkete" (hakkende?) bassen slår luft i diesel røyra og skaper bare "sjau" for motoren. Faen så gøy, hehehe"
Prøvde å rette litt jeg mener ikke noe vondt med det, men lettere å lese med komme og pungtum.
Men dyseleksi er sikkert ikke lett å ha.
On topic: Stilig prosjekt du har her stå på, fått noen nye målinger nå da?Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Comment
-
Da skal ha vertfall legge på noen ekstra tusenlapper + kilo i budsjettetAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
Comment