Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi Morel, sinfoni, Pioneer, soundstream, Kinetik, evus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

aha, grå raggartyg, lakkert med sort spray. Smart, og pent ble det!
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Da var 50 mm2 kabel strekkt fra batteri framme til batteri bak. Var 0 problem å strekke den i denne bilen

Borret et hull til kabelen og satt i pakkning.

strakk kabel bak sammen med de andre kablene i bilen.

Borret et hull i siden å satte inn en pakkning, så det skulle se litt finere ut.

Så vil sikringsholderen komme rett der kabelen kommer ut.

Last edited by Poolish; 09-05-2009, 22:16.
      sigpic

Comment

I dag har jeg fått skaffa endel utstyr som trengs.

Fikk kjøpt kabelsko å klemmt på på kablene til strøm og jording i bagasjerommet.
        Kjøpte også endel bollter. de 4 største skal brukes to på hver kasse for å bollte dem fast i gulvet. så skal en brukes til å laga nytt jordingspunkt bak sidedekselet, der batteriet står.

Fikk også kjøptt krympestrømper som jeg tok på kablene.

Har også fått bestillt litt Hushmat demping og litt kabel til å bruke inni subbkassene, jordingsterminal og batteriterminaler

Last edited by Poolish; 11-05-2009, 22:30.
        sigpic

Comment

Har fått gjort litt småting i dag. Jobbet litt med basskassene og laget til nytt jordingspunkt i bagasjerommet osv.

sigpic

Comment

I dag har jeg fått jobbet litt mer med basskassene.

Har fått sparklet litt på ene kassen som hadde litt ujevnheter.

så har jeg fått borret opp hull i bunnen på kassene å gulvet i bilen. Så de er klar til å bolltes fast.

Så da mangler bare litt pussing, trekking å få festa elementene. Så er kassene ferdige.
            sigpic

Comment

Begynner å likne noe
              Hvordan har du festet boltene som basskassene skal festes til da?
              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Originally posted by thomasekeli View Post
                Begynner å likne noe
                Hvordan har du festet boltene som basskassene skal festes til da?
                De er ikke festa i noe. Mer en at de henger i mdf-gulvet. Under der er det noe matter, demping å litt som bygger opp. så hodene på boltene er forsenka nedi der.

Nå er gulvet laget så det akuratt passer til bilen. så dette står helt i spenn å kommer ingen vei.
                sigpic

Comment

Så basskassene sitter eeegentlig ikke fast i annet en friksjonen mellom bil og plate?
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                    Så basskassene sitter eeegentlig ikke fast i annet en friksjonen mellom bil og plate?
                    Får ikke håpe det, for ved en evt. kollisjon er det enorme krefter som kan rive de kassene løs sammen med plata uten problem.
                    Pioneer - Hertz - Zealum
                    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                      Basskassene blir jo bollta fast i mdf gulvet. så står gulvet i spenn intil baksetet og under stålkanten bak med bagasjeluka.

så sålenge gulve holder. så skal ikke basskassene komme noen vei.

Hvis basskassene skal løsne må gulvet knekke i to på midten. ellers så kommer det ingen vei.
                      Last edited by Poolish; 13-05-2009, 21:37.
                      sigpic

Comment

Fikk også kjøpt meg en gps i dag.

sigpic

Comment

Originally posted by Poolish View Post
                          Basskassene blir jo bollta fast i mdf gulvet. så står gulvet i spenn intil baksetet og under stålkanten bak med bagasjeluka.

så sålenge gulve holder. så skal ikke basskassene komme noen vei.

Hvis basskassene skal løsne må gulvet knekke i to på midten. ellers så kommer det ingen vei.
                          Men... Hvis du kræsjer så kan MDF-en rundt boltene ryke vettu...
                          Tanken din høres god ut. Jeg ville bare ikke satsa på noen NCAP stjerne..

Comment

Originally posted by thomasekeli View Post
                            Men... Hvis du kræsjer så kan MDF-en rundt boltene ryke vettu...
                            Tanken din høres god ut. Jeg ville bare ikke satsa på noen NCAP stjerne..
                            Under er det satt på store skiver. Samme blir det oppi kassene. . så det må et ganske stort hull til for å få boltene gjennom plata. jeg vil nokk tro at det skal holde.
                            sigpic

Comment

Store skiver er alltid til god hjelp ja. Håper bare den bunnplata di står i godt nok spenn da.

Edit: Slik som f.eks. 80x80x5mm stålplater

Comment

I dag har jeg fått trekkt en av kassene. Men så ble det tomt for lim. Så den andre må jeg vente litt med.

sigpic

Comment

Working...
                                X