aha, grå raggartyg, lakkert med sort spray. Smart, og pent ble det!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi Morel, sinfoni, Pioneer, soundstream, Kinetik, evus
Collapse
X
-
Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Da var 50 mm2 kabel strekkt fra batteri framme til batteri bak. Var 0 problem å strekke den i denne bilen
Borret et hull til kabelen og satt i pakkning.
strakk kabel bak sammen med de andre kablene i bilen.
Borret et hull i siden å satte inn en pakkning, så det skulle se litt finere ut.
Så vil sikringsholderen komme rett der kabelen kommer ut.
Last edited by Poolish; 09-05-2009, 22:16.sigpic
Comment
-
I dag har jeg fått skaffa endel utstyr som trengs.
Fikk kjøpt kabelsko å klemmt på på kablene til strøm og jording i bagasjerommet.
Kjøpte også endel bollter. de 4 største skal brukes to på hver kasse for å bollte dem fast i gulvet. så skal en brukes til å laga nytt jordingspunkt bak sidedekselet, der batteriet står.
Fikk også kjøptt krympestrømper som jeg tok på kablene.
Har også fått bestillt litt Hushmat demping og litt kabel til å bruke inni subbkassene, jordingsterminal og batteriterminaler
Last edited by Poolish; 11-05-2009, 22:30.sigpic
Comment
-
I dag har jeg fått jobbet litt mer med basskassene.
Har fått sparklet litt på ene kassen som hadde litt ujevnheter.
så har jeg fått borret opp hull i bunnen på kassene å gulvet i bilen. Så de er klar til å bolltes fast.
Så da mangler bare litt pussing, trekking å få festa elementene. Så er kassene ferdige.sigpic
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostBegynner å likne noe
Hvordan har du festet boltene som basskassene skal festes til da?
Nå er gulvet laget så det akuratt passer til bilen. så dette står helt i spenn å kommer ingen vei.sigpic
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostSå basskassene sitter eeegentlig ikke fast i annet en friksjonen mellom bil og plate?Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostSå basskassene sitter eeegentlig ikke fast i annet en friksjonen mellom bil og plate?
så sålenge gulve holder. så skal ikke basskassene komme noen vei.
Hvis basskassene skal løsne må gulvet knekke i to på midten. ellers så kommer det ingen vei.Last edited by Poolish; 13-05-2009, 21:37.sigpic
Comment
-
Originally posted by Poolish View PostBasskassene blir jo bollta fast i mdf gulvet. så står gulvet i spenn intil baksetet og under stålkanten bak med bagasjeluka.
så sålenge gulve holder. så skal ikke basskassene komme noen vei.
Hvis basskassene skal løsne må gulvet knekke i to på midten. ellers så kommer det ingen vei.
Tanken din høres god ut. Jeg ville bare ikke satsa på noen NCAP stjerne..[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostMen... Hvis du kræsjer så kan MDF-en rundt boltene ryke vettu...
Tanken din høres god ut. Jeg ville bare ikke satsa på noen NCAP stjerne..sigpic
Comment
Comment