Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Takker for positive kommentarer gutter!
    Bare å komme på treffene i sommer, så skal det da bli muligheter for lytting!

    Har tatt laang tid dette prosjektet, men når ting tar litt av så hender det motivasjonen blir laber av og til.. Mye jobb og utallige timer som ligger bak. Bare så synd at alt som virkelig tar lang tid ikke synes når alt er ferdig.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #17
      Bilder av forsterkere?
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Rudolf View Post
        He he, her har du vifta me tryllestaven ja. Dette oppsettet må jo ha et enormt potensiale for å få ut klokkeklar, tåredryppende, sanseløs god lyd. Hadde vært gøy å fått tid og anledning å ta seg en tur på et treff å hørt på godsakene.

        Lykke til videre.

        Helt klart, endelig en som har bevist at ODR også kan spille musikk
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #19
          Da må jeg spørre hva Ketil sin BMW og Anders sin Hoda spilte, om det ikke var musikk?
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #20
            Originally posted by InstallBay View Post
            Da må jeg spørre hva Ketil sin BMW og Anders sin Hoda spilte, om det ikke var musikk?
            Vent og hør

            Jeg har jo hatt den tvilsomme ære av å følge utviklingen i denne bilen fra et tidlig stadie, og må bare si at dette blir noe av det mest perverse oppbyggingen av en bilstereobil på evig lenge. Og det er det mange grunner til at jeg sier Bildene taler vel stort sett for seg selv!

            Mulig ikke designet og greier er helt på høyde med Fleischern sin civic, men vil tørre å påstå at Joakim har et par ess i ermet med denne bilen kontra mange andre

            Bare "frontsettet" skremte livet av meg med sin vanvittige dynamikk! De som før har ment at ODR-høyttalere låter flatt og kjedelig, kanskje litt pinglete, burde nok ta en lytt i denne bilen!
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #21
              Jeg syntes faktisk det nye dashbordet ditt var finere enn det orginale, men så har du jo ikke plass til søppel på ditt da
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

              Comment


              • #22
                Hehe, herlig kommentar!
                Som ikke-frelst BMW-tilhenger synes jeg også dette dashbordet ser lovende bra ut på bilder. Blir spennende å se det i virkeligheten.. Lavt og smooth
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #23
                  Og den frekke detaljen med alcantara-trekte ODR-diskanter!
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by InstallBay View Post
                    Da må jeg spørre hva Ketil sin BMW og Anders sin Hoda spilte, om det ikke var musikk?
                    Det vil du ikke at jeg svarer på..
                    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                    Comment


                    • #25
                      Det er kanskje du som ikke ønsker å svare på det? Jeg bryr meg fint lite igrunn
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Hifonic View Post
                        Bilder av forsterkere?
                        Ett par nye bilder i første post...

                        Originally posted by Defus View Post
                        Jeg syntes faktisk det nye dashbordet ditt var finere enn det orginale, men så har du jo ikke plass til søppel på ditt da
                        Takker! Ble ikke så ille, søpla har jeg jo god plass til i bagasjen..

                        Originally posted by Typhon View Post
                        Og den frekke detaljen med alcantara-trekte ODR-diskanter!
                        De ble faktisk ganske lekre.. Lurer på om det finnes piller mot manisk modifiseringstrang..?
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Joakim View Post
                          De ble faktisk ganske lekre.. Lurer på om det finnes piller mot manisk modifiseringstrang..?
                          Nei! En må bare leve med det
                          Pioneer - Hertz - Zealum
                          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                          Comment


                          • #28
                            Å bra er jo det,ellers hadde ikke dette prosjektet blitt så omfattende og bra

                            Comment


                            • #29
                              For å få det bra så må man ofre litt Velge litt utradisjonelle metoder her og der er et must!
                              Mvh Tony
                              - The only road to take is perfection itself

                              Comment


                              • #30
                                Kan vi få se byggebilder av custom McIntoshen? Den ser grom ut!
                                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                                Comment

                                Working...
                                X