Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilder ja...

    Hjemme fra konkurranse på Gatebil.


    Nye mellomtoner på plass og livet er naiis!


    PS!
    Bilen og byggeprosessen presenteres på Viasat 4 denne høsten, i programmet "Garasjen", som har premiere 20.sept. klokken 22.00
    Asgeir Borgemoen presenterer "bildrømmen" og følger flere bilbygg fra drøm til virkelighet..
    Joakim Skovlund
    dynaBel Tønsberg
    Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
    www.dynabel.no -
    dynaBel Tønsberg på Facebook

    Comment


    • Gleder meg til det programmet ja
      Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
      Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

      Comment


      • Originally posted by dynaBel Tønsberg View Post
        Vanskelig å være førstemann med alle løsninger, ikke noe mål i seg selv heller.. :P

        Tar jeg ikke heelt feil, så er det speilet ditt fra en blå Opel Vectra..?
        Idèen har jeg rappa fra bilen Skjalg Haug hadde for en hel drøss med år siden. Synes det er en frekk løsning jeg!

        Og ja - displayet kan seff skrus av. Funker faktisk helt fint som speil også.
        Jupp , det stemmer Kim.. Var Skjalg som bygde det speilet jeg har nå, måtte ettertid bygge om det pga neon-rør røkk (bakgrunnslyset) og kunne ikke skaffe lik type neon-rør / lengde , så måtte inn med et større et..

        I tillegg til dette , sitter det også ei kjøle-vifte inni speil huset. Snakk om at det ble trangt der

        Tenkt ettertid å bygge om dette til lite kort med masse hvite LED-lys på 12V drift...)

        Yes, funker knall til speil også når displayet er av

        Hvis noen lurer så er det et Opel Omega speil-hus brukt hos mitt speil system.

        Beklager OT..

        Hva slags speil/glass er det du har brukt? Mener det mitt er arcus glass (2veis)..

        Comment


        • Den er grei Soundboy....

          Joakim: Den syke baffelen og sub til 50k? Klarer ikke å forestille meg hvor bra det kommer til å spille! Eller har jeg for høye forventninger nå?
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • Nærmer seg NM og EM med stormskritt, så det har blitt litt hardjobbing i garasjen i det siste!

            Har konsentrert meg mest om å få anlegget til å fungere lydmessig og få alle ting til å fungere sammen siste tiden. Go'lyden har vært på stell en stund, så jobber hardt med å få siste finish på installasjonen ferdig til finalene om dagen...


            Ferdig bagasjerom:




            Måtte ha litt strøm:




            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • Det der ble riktig så bra. Har du dreibenk og fres på verkstedet?
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                Det der ble riktig så bra. Har du dreibenk og fres på verkstedet?
                Nai dessverre, men har seng og kaffemaskin...
                Har en minibenk, til å lage småting med, kan både dreie og frese, men den er ikke stor nok til sånne oppgaver som her.

                Er Edwarth som er mannen bak cnc-maskinen. Utrolig deilig å få sånt laget så strøkent!
                Ble fin bruk av holderne dine dette..?
                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                Comment


                • Utrolig lekkert!
                  Bmw e34 520:
                  Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                  Comment


                  • Gratis m nm tittel da.

                    Comment


                    • Originally posted by Morten Pettersen View Post
                      Gratis m nm tittel da.
                      Takk for det! Og tuuusen takk for hjelpen med å få bilen rett og hel!

                      Satannn for en jobb det er å bygge bilstereobil! De som klager over at det er mye jobb å sette inn en spiller skulle ha vært i verkstedet å bygget bmw siste ukene.. Har MINST 200timer bare siste uka.. Også kommer alt det andre i tillegg.. Kommer til å bli rart å kunne kalle bilen for "ferdig"!
                      Nå gjenstår bare helfoliering og påklistring av reklame hos Solfilmspesialisten nå til mandag, så er alt klart for rock'n'roll!

                      EM i Tyskland neste...

                      Tusen takk til alle som på en eller annen måte har vært innblandet i å få denne bilen opp å gå igjen!!!

                      Og nå... Sove litt kanskje..?
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                      Comment


                      • Originally posted by Joakim View Post
                        Har MINST 200timer bare siste uka..
                        Skal vi se...: en uke har totalt 7dager og 24timer i hver dag (døgn) altså 24x7= maksimalt 168timer.

                        Hvor i helvete får du da 32timene i fra da, har du sovet dem inn det siste halvet året kanskje

                        (Er i feriemodus, slik at jeg ikke kunne dy meg, men kjenner jeg deg rett så var det vel 100timer+++ det skulle stått)

                        Men fra spøk til noe litt annet. DU HAR GJORT EN KJEMPE JOBB DE SISTE 2 MÅNEDENE JOKKE!!!!!!!!!!

                        STOR RESPEKT FOR INNSATS VILJEN DEN SISTE TIDEN, SÅ FÅR EN HÅPE AT DET BÆRER FRUKTER OG MÅLET DITT INNFRIS I TYSKLAND om 8dager...
                        Last edited by J.T.; 25-10-2011, 15:11.
                        Mvh
                        Tufte's hotline

                        Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                        Comment


                        • Syntes den så litt usannsynlig ut sjæl!
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • Nå er jeg litt usannsynlig daehh... :P

                            Blir det ikke fler timer når man strekker dagene max a?

                            Håper virkelig det kan bæres litt frukt etter all denne jobbinga, hadde nesten mistet trua på at det kunne gå å bli ferdig, men nå er bilen til foliering og siste finish gjøres på onsdag, så ferdig blir den!

                            Kjenner jeg gleder meg til EM-tur! Det skal bli kos å få brukt bilen litt!
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                            Comment


                            • Grattis med NM og lykke til idag! :-D (Regner med det er i dag ettersom det var 8 dager til for 8 dager siden? :P)

                              EN vakker dag skal jeg besøke det glade østland og få lurt meg til en prøvelytt i den kjerra der.


                              Håper bare du har sikret bilen din nå, med alt av startsperrer, overvåkningskameraer, alarmer, gps-sporingsenheter og CO-gassutløsere bilen kan romme. Jeg unner deg VIRKELIG å få beholde mesterverket i fred denne gangen..

                              Comment


                              • Dette sto på facebook nå:

                                Vi er stolte av og fortelle at "dynaBel competition team" med Joakim i dag ble Europamester i bilstereo, og Tore fikk en fin fin 2. plass. Vi gratulerer også Jan Roger Grøttbekklien med Europamester tittel og Andreas Henriksen med men fin 4.plass

                                Får bare si GRATULERER SÅ MYE..!!

                                Comment

                                Working...
                                X