Da var det klart for atter en ombygging av bagasjen.
Dette blir nok ikke siste gang jeg bygger om bak
Det som skal gjøres er følgende:
Ny spiller: Pioneer RS-D7RII og DEQ-P90
2 stk Stinger Octagon 1,2F kondesatorer som jeg har liggenes.
Flytte litt på forsterkerene, ikke så mye glass over som jeg hadde.
Skal fortsatt bruke 4 forsterkere.
Sånn så det ut før ombygging:
Her har jeg starta med å fjerne alt det gamle.
Starta med å lage nytt gulv, bygde kasse til 1 forsterker og DSP`n som skulle ned i reservehjulsbrønnen.
1 forsterker ligger på et lokk over kassa, så det er mulig å komme til dsp og forsterkeren.
Så var det å montere de andre forsterkerne og dsp`n for å se hvordan dette ville bli.
I lokket så monterte jeg en dør pumpe som er justerbar, dette for at ikke lokket skal smelle/dette ned. Det er også muligheter for å låse den i åpen stilling. Hadde ikke råd til Aktuator.
Lagde ramme rundt så lokket hadde noe å ligge på.
Nye kabler ble montert i K-rør, både strøm,jord og høyttalerkabler ble lagt i rør. Alle høyttalerledningene ble merket.
Bilde er dårligt.
Så var det bakveggen og batterikasse som skulle lages.
Her er bakveggen ferdig med plass til kondensatorene og hull til batterikassa.
Hadde tenkt til å montere powerplantene i gulvet men der fikk jeg ikke plass, så alle kobblinger/sikringer ble plasert bak seteryggen. Det ble ikke pent men det er det ingen som ser.
Så var det dekslene som skulle lages.
Montere kondesatorene.
Basskassene måtte også modefiseres litt ellers så hadde elementene gått unnder gulvet.
Da var det bare å trekke alle delene med stoff, og her er alt ferdig montert.
Ledningen som henger ned på det siste bilde er nå borte.
Så nå er det klart for Surnadal.
Tore
Dette blir nok ikke siste gang jeg bygger om bak
Det som skal gjøres er følgende:
Ny spiller: Pioneer RS-D7RII og DEQ-P90
2 stk Stinger Octagon 1,2F kondesatorer som jeg har liggenes.
Flytte litt på forsterkerene, ikke så mye glass over som jeg hadde.
Skal fortsatt bruke 4 forsterkere.
Sånn så det ut før ombygging:
Her har jeg starta med å fjerne alt det gamle.
Starta med å lage nytt gulv, bygde kasse til 1 forsterker og DSP`n som skulle ned i reservehjulsbrønnen.
1 forsterker ligger på et lokk over kassa, så det er mulig å komme til dsp og forsterkeren.
Så var det å montere de andre forsterkerne og dsp`n for å se hvordan dette ville bli.
I lokket så monterte jeg en dør pumpe som er justerbar, dette for at ikke lokket skal smelle/dette ned. Det er også muligheter for å låse den i åpen stilling. Hadde ikke råd til Aktuator.
Lagde ramme rundt så lokket hadde noe å ligge på.
Nye kabler ble montert i K-rør, både strøm,jord og høyttalerkabler ble lagt i rør. Alle høyttalerledningene ble merket.
Bilde er dårligt.
Så var det bakveggen og batterikasse som skulle lages.
Her er bakveggen ferdig med plass til kondensatorene og hull til batterikassa.
Hadde tenkt til å montere powerplantene i gulvet men der fikk jeg ikke plass, så alle kobblinger/sikringer ble plasert bak seteryggen. Det ble ikke pent men det er det ingen som ser.
Så var det dekslene som skulle lages.
Montere kondesatorene.
Basskassene måtte også modefiseres litt ellers så hadde elementene gått unnder gulvet.
Da var det bare å trekke alle delene med stoff, og her er alt ferdig montert.
Ledningen som henger ned på det siste bilde er nå borte.
Så nå er det klart for Surnadal.
Tore
Comment