Originally posted by Øivind Sandvik
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hertz Golf! 4x15" @ 30.000 Watt!
Collapse
X
-
Originally posted by Question mark View PostVar synd jeg ikke fikk hørt på golfen i dag blir vel å få høre på den til beste år?
Comment
-
Du kan jo poste en samling av bilder i den formen bilen er nå? vil sparke igang tråden og gi oss noe å varme kroppen på i vinterkulden[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by Defus View PostDu kan jo poste en samling av bilder i den formen bilen er nå? vil sparke igang tråden og gi oss noe å varme kroppen på i vinterkulden
mvh
HaraldThe facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...
Comment
-
Da var det 108 sider med sikling, gråting og rop latter!!!!
Fy faen for en bil! For et anlegg! For et prosjekt!
Du skal få en følger på facebook om jeg ikke følger deg allerede, men du må virkelig ikke slutte å oppdatere på forumet!
For dette er helt svinrått!
Comment
-
Vel... Hvor mange er det som er her inne om dagen da?? :P
Uten å annonsere dette noen andre steder enn her forløpig kan jeg jo si at jeg og kompissen som har dratt mest sammen på treff nå har 3 stk rene bilstereobiler i teamet!
Mange kjenner så klart til Volvoen som Jonas bygde,, den er snart klar for pensjonisttilværelse nå, så derfor har vi kjøpt tilbake Hertzgolfen... Planen for den er å ta over for Volvoen over litt tid samt rives ned å bygges opp på nytt igjen
Den siste bilen vi har skaffa oss er en 82 mod Ford Transit MK2,,, denne er Pr i dag heeelt nedplukka og blir om dagen pussa opp helt fra skratch,, dvs sveise inn nye hjulbuer samt rustsveise den under.. den har nettopp vært på sandblåsing så vi har liksom lagt lista litt høyt på denne...
Såe... bare en short info fra oss! tenkte faktisk å lage byggetråd på Forden her inne når den tid kommer
Comment
Comment