Fet video mister! Hairtricks med åpne dører er heftig. Du har har bra mye effekt i en liten bil!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hertz Golf! 4x15" @ 30.000 Watt!
Collapse
X
-
Trodde ikke du var så opptatt av tall jeg. Hva har du gjort for å stive av taket? (Står sikkert et sted i tråden din, men den er jo lang som gamle testamentet).
Hos meg går det fremover, jobber mye med port enda, samt å få det tett rundt vegg! Har blitt hindret av en typisk tulleting... Tom for kabelsko. Har ikke kabelskotang, venter på at det kommer en forsendelse til butikken her oppe. Det spilte sånn passe lovende allerede før tett vegg og med ræva port, har ikke peiling ang tall. Fortsatt mye å hente antageligvis .never enough!
Comment
-
Originally posted by bass-freek View PostTrodde ikke du var så opptatt av tall jeg. Hva har du gjort for å stive av taket? (Står sikkert et sted i tråden din, men den er jo lang som gamle testamentet).
Hos meg går det fremover, jobber mye med port enda, samt å få det tett rundt vegg! Har blitt hindret av en typisk tulleting... Tom for kabelsko. Har ikke kabelskotang, venter på at det kommer en forsendelse til butikken her oppe. Det spilte sånn passe lovende allerede før tett vegg og med ræva port, har ikke peiling ang tall. Fortsatt mye å hente antageligvis .
å gå tom for kabelsko er en utrulig iriterende greie :P har skjedd det par ganger her også det :P
Comment
-
Originally posted by ThomasEK View PostTøff film
Har sagt det til deg Øivind.. Du må skru opp xD hehe
Comment
-
Var hos Herr Sandvik i dag og fikk en prøvelytt i golfen.
Opplevde synsforstyrrelser og urytmisk hjertebank. Til tider kjentes det også ut som om jeg ble løftet opp i setet av lydtrykket Av en eller annen grunn fikk jeg også et hysterisk latteranfall når bassen slo som verst.
En herlig opplevelse Anbefales på det sterkeste.
Tusen takk Øyvind.
Comment
-
Originally posted by Slednekk View PostVar hos Herr Sandvik i dag og fikk en prøvelytt i golfen.
Opplevde synsforstyrrelser og urytmisk hjertebank. Til tider kjentes det også ut som om jeg ble løftet opp i setet av lydtrykket Av en eller annen grunn fikk jeg også et hysterisk latteranfall når bassen slo som verst.
En herlig opplevelse Anbefales på det sterkeste.
Tusen takk Øyvind.
Artig at folk som har sett bilder og videoer av den på nettet kommer innom for en opplevelse!
velkommen tilbake ved en senere anledning og kansje et mere tullete bygg
Comment
-
Originally posted by nav View PostKonkuranse mangler vell 10 desibell for å gi deg noe konkuranse hehehe
Liten update til enkelte:
jeg deltar i ESPL som vi alle vet måler dB i sete og ikke ruta.
på rudskogen i fjor fikk den volvon 158dB og noe i ruta men 151dB?? i sete.. jeg har rundt 156dB på ruta på sinus men 154dB i sete med musikk
ESPL går på musikk også btw...
så Ja er klar for konk til helga, men jeg går ikke inn for noen 1.plass
Comment
-
Originally posted by Øivind Sandvik View Postså mye??? har de fått 166dB i ruta nå?
Liten update til enkelte:
jeg deltar i ESPL som vi alle vet måler dB i sete og ikke ruta.
på rudskogen i fjor fikk den volvon 158dB og noe i ruta men 151dB?? i sete.. jeg har rundt 156dB på ruta på sinus men 154dB i sete med musikk
ESPL går på musikk også btw...
så Ja er klar for konk til helga, men jeg går ikke inn for noen 1.plassnever enough!
Comment
-
Og for å avklare så er volvoen også bygd for å spille musikk, ikke noe annet
Og gutta spiller vel gjerne 166dB i pandaen nå, men er jo en helt annen klasse enn det både Golfen og volvoen stiller iLast edited by Hifonic; 20-05-2013, 18:46.Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Ja! altså det er snakk om showbiler i mine øyne uansett! JA jeg sier jeg ikke bryr meg om tall, men alle vet at det ligger i bakhuet likevell! men jeg går ikke bananas å begynner å gjøre om med en eneste gang jeg kommer under..
er nok en gang showet og det sosiale jeg setter mest pris på!
Takk for det Bass-freak
Comment
Comment