Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A3, 1997. Anlegg skal inn!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Audi A3, 1997. Anlegg skal inn!

Heisann!

Har en Audi A3 som det skal litt av hvert inn i. Har allerede bestilt komponenter og det jeg kan trenge litt hjelp til er hvordan å demontere ting å tang....

Det jeg har bestilt er:

Polk Audio MM5251
    Polk Audio MM691
    Rockford Fosgate T600-4
    Rockford Fosgate kabler
    og div andre ting.

Det vill si at jeg må av med dørtrekk og litt av hvert annet for å få satt dette på plass. Noen som har noen innspill til hvordan dette gjøres forsvarlig ?

Daniel
    Rockford Fosgate Power og Polk Audio MM POWER!

dra på biltema og kjøp verksted håndbok : )

Veldig nyttig til alt man skal gjøre.
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

Comment

Smart..!

Da blir den kjøpt idag, varene kommer til helga, kommer med noen bilder å litt sån da

Comment

Anbefaler å samtidig kjøpe deg en klipstaker når du er der. Så slipper du å ødelegge klipsene på dørtrekket. Varenr: 19-811.
        sigpic

Comment

hadde vært smart å kjøpt det å ja, jeg måtte innom saab å kjøpe et par klips, hehe
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

Comment

Heihei

Da har jeg kjøpt boka og klipstakeren. kjekt med den boka må jeg si! sett raskt igjennom nå og står veldig mye fakta der! Takk for tipset

Da trur jeg at jeg har forstått hvordan man tar av dørpanelene og andre ting som trengs, blir morsomt å gjøre det praktisk til helga

men har et annet spørsmål her.
            Speil justereren fungerer ikke helt som den skal. Når jeg skal justere opp og ned går det helt fint men når jeg skal ta til sidene så hører jeg at motoren "virker" men den vill ikke gå til sidene...... er det mulig at et lite feste kan ha gått av eller noe ? Har noen peil?

Daniel

Comment

Ingen som har noen innspill til speila? Hadde vært hjelpsomt å kunne litt om det før jeg begynner å tukle med det

Comment

Vanskelig og si.
                Om du hører motoren jobber så vil jeg tippe på at noe har kjørt seg fast muligens ?
                Skru opp og se etter
                VW Corrado - Prosjekt bil
                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

får prøve det idag

Comment

Ringte til bilradiospes å høre om pakkene mine var på vei. men de hadde ikke fått varene enda! så blir nok ikke noe kobling til helga....

Comment

Prøvde å fikse speilene idag, det gikk til helvette kan man si ! Speilene har mest sansynlig aldri blitt tatt av tidligere å da blir de noe crispy'e, så det sprakk x) men fant ut problemet! et feste hadde slått seg vrang, så skal få kjøpt inn nytt speil og feste imorgen ikke dyre greiene men blei noe forbanna

Comment

Tenkte dere kanskje ville se bilen? Fiksa noen bilder (:
                        Attached Files

Comment

Er et par ting som skal gjøres før jeg tar den i bruk. Bla Bytte Felger(18") og dekk (se bilde).
                          Bilen skal inn på verksted om et par uker å bytte dører pga rust (går på garantien)
                          Nytt blinklys, det "lekker" så veldig skittent innvendig..

Har valgt å ikke kjøpe senkesett eller evt vente litt med det å heller kjøpe meg Forsterker og Subb og bygge litt i bagasjen. Vet akkurat hvordan jeg vill ha det der å veldig sikker på det blir pent!

Er noe lenge til jeg får bil lappen! men jeg har bestemt meg for å få bilen ferdig før den tid. (februar neste år)
                          Bilen er forresten min mor sin! men hun har planer om å kjøpe ny, så bortskjemt som jeg er får jeg den

Kan få tegnet noen skisser av planer i bagsjen i morgen
                          Attached Files

Comment

Rask skisse i paint, tok deretter et bilde av det siden denne siden ikke likte så godt å laste opp "paint filtyper"

Som sagt tidligere i tråden har jeg bestilt en Rockford Fosgate Power T600-4 Forsterker, så Subwoofer Forsterker vill bli Rockford Fosgate Power T1500-1BD som er helt lik, og kraftig nok til mitt bruk. 1000 RMS w i 2ohm.
                            Element blir nok Rockford det også, 12" Power T1 virker intressang.... Hørt mye godt om denne!

Får endel penger inn på konto hvert øyeblikk så får se om jeg velger å kjøpe Sub osv nå. Må få bygget kassen også, håper pappa kan hjelpe meg litt her som er en tidligere bilstereo intressert.

Får se hvordan ting går til!
                            Attached Files

Comment

Skjønner kanskje at dette kan være mindre intressangt så skal piffe opp litt til uka. Skal prøve å få tatt endel bilder av monteringen osv, og kanskje se om jeg får bygget meg en kasse som insperasjon til å få kjøpt inn sub bla

Bare å kommentere ting, veldig morro for meg å få svar
                              Tenker jeg venter med poster til jeg har fått varene mine, men svarer på kommentarer fra dere

Comment

Working...
                              X