Bilen: 1987 Ford Scorpio 2.4 V6.
Bilen får nytt ghia interiør. Mulig det blir skinn seter fra Scorpio Cosworth. Høyre forskjerm må rettes og høyre bakdør byttes. Akkurat ferdig å bytte ledningnett fra ghia som inkluderer el-seter forran og bak, el-vindu og soltak pluss oppvarmet frontrute. Har ikke helt bestemt meg enda for om hele bilen skal lakkeres eller om jeg bare tar høyre side. Midtkonsoll, dash og dørtrekk skal bygges om.
Stereo:
Spiller: En eller annen prototype Dvd spiller med 7" skjerm Står ikke navn eller noe på den. Sikkert ikke noe kjempegreier, men fikk den for 400 kr så tenkte jeg skulle prøve den.
Forsterkere:
Mds spl monoblokk
Pioneer GM-X552. Eldre men god 2 kanaler til frontsystem.
Frontsett: 2 veis Mds Dynamic comp sett
Bass: 2 stk BM Audio 12" subber. Kommer mer info om denne etter hvert.
Kabler:
Tsunami RCA 700 Signalkabel.
Installbay Premium 4 GA Strømkabel
Pluss diverse småtteri. Orker ikke skrive alt.
Kommer bilder i kveld.
Bilen får nytt ghia interiør. Mulig det blir skinn seter fra Scorpio Cosworth. Høyre forskjerm må rettes og høyre bakdør byttes. Akkurat ferdig å bytte ledningnett fra ghia som inkluderer el-seter forran og bak, el-vindu og soltak pluss oppvarmet frontrute. Har ikke helt bestemt meg enda for om hele bilen skal lakkeres eller om jeg bare tar høyre side. Midtkonsoll, dash og dørtrekk skal bygges om.
Stereo:
Spiller: En eller annen prototype Dvd spiller med 7" skjerm Står ikke navn eller noe på den. Sikkert ikke noe kjempegreier, men fikk den for 400 kr så tenkte jeg skulle prøve den.
Forsterkere:
Mds spl monoblokk
Pioneer GM-X552. Eldre men god 2 kanaler til frontsystem.
Frontsett: 2 veis Mds Dynamic comp sett
Bass: 2 stk BM Audio 12" subber. Kommer mer info om denne etter hvert.
Kabler:
Tsunami RCA 700 Signalkabel.
Installbay Premium 4 GA Strømkabel
Pluss diverse småtteri. Orker ikke skrive alt.
Kommer bilder i kveld.
Comment