Alt av interiør har vært ute. Har bygd om ledningsnettet for å få el seter, vinduer, takluke og alt det andre som er i ghia modellen.
En jævla jobb for å si det mildt.
Installbay kabel. Ganske fleksibel. Billig var den og.
Har bare byttet kabel fra dynamo til batteri, men skal ta resten av The Big Tree etter vert. Batteriet er et 110 amp syrebatteri.
Strømkabelen ligg på pasasjersiden klipset fast hele veien.
Signalkabel lagt langs tunnel bakover. Angrer nå på at jeg ikke kjøpte og la to mens jeg var i gang.
Midtkonsollen fra ghia passet ikke helt inn med dashbordet så jeg måtte gjøre om litt.
Det var det jeg rakk i kveld. Kommer mer i morgen.
Helga har gått til støping av dørpanel for å få plass og vinklet frontsettet litt.
Handlet inn litt stasj :P
Orginalt.
Da jeg ikke hadde no annet for hånda ble det 22mm spon som ramme. Brukte 18mm hobbyplate til baffelen.
Ferdig trukket med fleece.
Bror hjelper til. Brukte vell litt under en liter for å mette fleecen.
Har i tillegg lagt 2 lag glassfiberduk over det hele.
Sånn ble det.
Diskantene er ganske stor, men passet perfekt i de orginale hullene i dasjen.
Ble ganske fornøyd. Fryktet egentlig at fleecen skull miste formen etter at den var dynket i polyester, men det ble ingen forandring. Strammet fleecen så den nesten raknet.
Det ble så fantastisk mye bedre å få lyden frem i bilen. Kommer til å sette et MDS audiophile 6,5" kompsett bak og, men dette skal det være mulig å koble ut når jeg ikke har passasjerer bak.
Dørtrekket vet jeg ikke er noe glansbilde, men hele trekket skal trekkes opp i sort vinyl. Skal også lete etter sorte skinnseter. Dasj er sprukket og fælt og skal ordnet og trekkes opp på nytt.
Nå har jeg bare litt sparkling forran meg. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal lakke nerdelen sort blank/matt eller om jeg skal trekke den i vinyl eller alcantara.
Håper folk kan komme med komentarer og meninger. Både positivt og negativt.
Takker. Nå spiller den bare der ja. Men tror jeg kommer til å lage hull inn i døra når jeg begynner på selve dørtrekket.
Haha. Ja jeg kødda med brodern når han spurte hva jeg skulle trekke det med. Jeg sa jeg ikke orket gjøre noe mer med dem. Fikk bare et rart blikk tilbake. Kan jo ikke gjemme solnedgangen.
Greit om jeg setter mine dørtrekk på trappa di neste helg,og kommer å henter de på Søndag når jeg eventuelt har vært en svipp-tur i byen
Ser tøft ut dette. Kult at Diskanten passa rett i hullet. Åssen blir det å spille tro? Fornøyd med vinklinga?
Ja det kunne du vell tenkt deg :P Kan være behjelpelig jeg vettu. Er bare å spørre. Det spiller mye bedre enn det gjorde når de sto bak i allefall. Føler enda at jeg har for lite mellomtone og diskanten skriker litt for høyt. Ville egentlig vinkle det enda mer opp, men ville ikke at det skulle bygge for mye innover i bilen.
Comment