ja, med tanke på at org høytalere står i dørene vil lydbildet bli løftet betraktelig opp. da trur jeg jaggu jeg gjør det. har ribba dashen nå, så er bare og begynne å støpe
Hvordan tror dere det blir med midbass i dashen, og diskanten i astoplen?
Jo, det er et bra alternativ det..Men som du har sett i Civicen til Fleischer, så vil jeg nok tro diskanten vil oppføre seg noe bedre med montering rett over midbass/mellomtone..? Rett meg noen om jeg tar feil..
Da er spiller kjøpt, så nå begynner jeg og ha alle komponenter på plass, venter bare på kabel fra Bk Caraudio. Har ikke fått gjort mye i det siste, da det har vær en del overtid i uka her. Men skal prøve å få til ei økt i kveld, så kommer det vel noen nye bilder..
Er fortsatt i tvil om 6,5" i dashen, da det egentlig ikke er plass...?? Noe forslag?
Da er spiller kjøpt, så nå begynner jeg og ha alle komponenter på plass, venter bare på kabel fra Bk Caraudio. Har ikke fått gjort mye i det siste, da det har vær en del overtid i uka her. Men skal prøve å få til ei økt i kveld, så kommer det vel noen nye bilder..
Er fortsatt i tvil om 6,5" i dashen, da det egentlig ikke er plass...?? Noe forslag?
Slik jeg kjenner deg Anders, så er vell ikke du typen til at det skal ikke stå om plassen vell?? Det det ikke er plass til, lager man plass tid..
Comment