Ser jaggu slik ut nå ja fikk vite at gamlespiller'n min var til salgs igjen, så kjøpte den og
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo 850 STV SQ
Collapse
X
-
Originally posted by _mayhem_ View Postvar og skråsikker når jeg kjøpte den at det var en 310RB, men. Noen som vet hva forskjellen er? får jeg dsp-box til 300RB?
" 310 har ett lite display på fronten som viser track,det er vel den største forskjellen. begge er gromme spillere. "
Og ja, du får koblet pxa-h701 på den.Øyvind Kalbækken
Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.
Comment
-
noen har vell det, men vil tro de fleste har prosjekt og bruktbil i samme bil.. er litt dyrt/unødvendig å ha to biler registrert, om man bruker bare en av de til vanlig, og den andre brukes 3-4 ganger i året, når man skal på treff..
Bortsett fra de "værste" db-gutta (les dynabelgolfen osv.), for de fleste av de har ikke registrert prosjekt-bilene sineMvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostJo, det er et bra alternativ det..Men som du har sett i Civicen til Fleischer, så vil jeg nok tro diskanten vil oppføre seg noe bedre med montering rett over midbass/mellomtone..? Rett meg noen om jeg tar feil..
hvordan bør da man vinkle diskanten her a , mer rettet opp frontrute , mer mot førene etc.. ?
Comment
Comment