Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gooner: "Revetaltreffet"? :O

På en måte er det synd du selger, Simen, men så MÅ man forandre litt "beiteområde" innimellom, ellers blir man lei hva det måtte være. Tipper arbeidslysten kommer sterkt tilbake når du kjøper en annen bil med anlegg som låter søppel!

Comment

• Originally posted by Tor Ølberg View Post
      Da tror jeg egentlig en tur til EM kan være passende for deg. Du får med deg mye mer enn det lille miljøet vi har her i norge. på EM er det ganske så sosialt og, dommerne er hyggelige og ikke like nazi som installdommerne her i norge (hint hint crazytaxi ) Men for all del, er du drittlei så bør du får gjort noe annet en stund, feks bygge nytt. For noen funker å bygge, for noen funker det å justere. Du ser selv hva som passer deg.
      Heeeellloooo Diz iz From der Gestaapooo :P
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Originally posted by Crazytaxi View Post
        Heeeellloooo Diz iz From der Gestaapooo :P
        Hahahahah ;D
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Da tror jeg egentlig en tur til EM kan være passende for deg. Du får med deg mye mer enn det lille miljøet vi har her i norge. på EM er det ganske så sosialt og, dommerne er hyggelige og ikke like nazi som installdommerne her i norge (hint hint crazytaxi ) Men for all del, er du drittlei så bør du får gjort noe annet en stund, feks bygge nytt. For noen funker å bygge, for noen funker det å justere. Du ser selv hva som passer deg.
          Skjønte meg ikke helt på denne jeg Tor. Må gjøre noe annet en stund sier du, men jeg mener da jeg må ta en pause fra bilstereo generellt, ikke 'gjøre noe annet innen bilstereo' eller drive mer med det.

Originally posted by Miniboom View Post
          På en måte er det synd du selger, Simen, men så MÅ man forandre litt "beiteområde" innimellom, ellers blir man lei hva det måtte være. Tipper arbeidslysten kommer sterkt tilbake når du kjøper en annen bil med anlegg som låter søppel!
          Forandring fryder! Stemmer det. Og ja, er fare for at jeg må fikle litt med anlegget til den nye bilen hvis ikke det er veldig fint-spillende, noe som jeg tviler på at jeg synes. Har blitt veldig kresen av disse åra med bilstereo.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Nå har du sittet å trøkka i carismaen i rundt et år. Er ikke rart du blir lei da av all trøkkinga. Folk vil alltid ha nye utfordringer, og da kan det være en skikkelig powerhelp å bygge skikkelig advanced bil. Men for all del. er du drittlei så er du drittlei.
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Hvilken bil har du i tankene og kjøpe når du får solgt Carisma'n?
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Nå har du sittet å trøkka i carismaen i rundt et år. Er ikke rart du blir lei da av all trøkkinga. Folk vil alltid ha nye utfordringer, og da kan det være en skikkelig powerhelp å bygge skikkelig advanced bil. Men for all del. er du drittlei så er du drittlei.
                Hehe det er ikke bare det da, jeg har jo drevet på litt med bygginga iløpet av året også men det har jeg også gått lei og har ingen lyst/motivasjon til det lengre. So I say: Vinterdvale! Så får vi se utover til våren igjen. Håper jo selvfølgelig jeg får lyst til å drive med dette mere da.

Originally posted by GENEXXA View Post
                Hvilken bil har du i tankene og kjøpe når du får solgt Carisma'n?
                Du får vente å se da vettu. Men det blir rått hvertfall, om alt går i boks nå så får jeg bilen jeg alltid har ønska meg. Carisma'en er jo absolutt en fin bil, god bil å kjøre osv. - men den var det jo faren min som hadde først, så det var ikke en bil jeg valgte ut selv.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Da er ny bil på plass, og det ser ut til at dama skal overta denne faktisk.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

• Ny bil = ny stereo

Comment

• Originally posted by Soundboy View Post
                      Ny bil = ny stereo
                      Ny stereo = ny kasse!

Mvh
                      Dag Johansen
                      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

• Ny kasse - nytt element
                        Tor Martin Ølberg
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Hehe Gleder meg til og se fortsettelsen flott tråd foresten
                          Alpine DLS Audison Focal Odyssey McIntosh

Comment

• nytt element + ny bil + ny kasse = blakk? xD
                            Mvh Even S. Jensen
                            Tlf 41091189
                            Digital Designs, nothing is even close!

Comment

• Originally posted by evensvee View Post
                              nytt element + ny bil + ny kasse = blakk? xD
                              = dag og jokke får litt inntekter!
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Dag og jokke? Ehh nei, skal ikke kjøpe noe bilstereo på en stund nå ass. Tvert imot, har allerede fått kjøper på sub, kasse og Mosconi 2.200. Penger tilbake!
                                Last edited by TakeTheTime; 29-12-2011, 22:30.
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Working...
                                X