Originally posted by TakeTheTime
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003
Collapse
X
-
Originally posted by TakeTheTime View PostKan du sjekke om du har det ennå? Fint om du kunne sendt meg det du har igjen, jeg betaler selvfølgelig frakt og slikt.
Comment
-
Rakk ikke å dekke til butylmattene med noe, men rakk å senke ned alulistene rundt glasset til selve plata. Skjærte rundt med en ny tapetkniv. Nå sitter de på selve plata/glasset, ikke bare oppå teppet. Bilen ble vasket og shinet opp med noen go'produkter idag. Hadde egentlig tenkt til å maskinpolere bilen i forkant av NM, korrigere bort riper og slikt + preppe lakken til vinteren, men det rakk jeg desverre ikke, men den ser jo grei ut. Kanskje like greit, om en eller annen fjomp kom borti bilen så hadde det jo blitt småriper igjen.
Anyways, tenker på å selge denne bilen til våren, så håper på en god avslutning denne helgen. Skal ned til bilen imorgen tidlig, og shine den opp litt invendig og kanskje finjustere lyden litt. Så får vi se hvordan dette går.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Gratulere som Norgesmester Simen.
Ser du skal selge bilen.
Blir det ny bil og nytt prosjekt? Eller legger du bilstereo'en på hylla?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostGratulere som Norgesmester Simen.
Ser du skal selge bilen.
Blir det ny bil og nytt prosjekt? Eller legger du bilstereo'en på hylla?
Vi får se...
Originally posted by gooner87 View PostGratulerer Simen
Originally posted by Tufte View PostHvor var Gooner87 bilen i helgen da?
Trodde det ble NM og eventuelt EM på bilen jeg
Originally posted by Tor Ølberg View PostJeg trudde det ble EM på carismaen til Simen och¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Da tror jeg egentlig en tur til EM kan være passende for deg. Du får med deg mye mer enn det lille miljøet vi har her i norge. på EM er det ganske så sosialt og, dommerne er hyggelige og ikke like nazi som installdommerne her i norge (hint hint crazytaxi ) Men for all del, er du drittlei så bør du får gjort noe annet en stund, feks bygge nytt. For noen funker å bygge, for noen funker det å justere. Du ser selv hva som passer deg.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Tufte View PostHvor var Gooner87 bilen i helgen da?
Trodde det ble NM og eventuelt EM på bilen jeg
Planen var jo NM og eventuelt EM, men det har ikke gått helt som planlagt. Har operert kneet. Skulle egentlig på Revetaltreffet for å kvalifisere meg til NM, men manglet sjåfør siden bruttern var sjuk. Planen var også å få vært med NM selv om jeg ikke var kvalifisert men fant ingen som gadd å være sjåfør.
Får prøve igjen til neste år
Comment
Comment