UGN:
Jeg kjøpte meg nylig et Canon Ixus 200IS hd kamera. det er det kameraet jeg har tatt bilder med her også.
er meget fornøyd og anbefales. Ikke er den så ugunstig priset heller.
Genexxa:
ja gjerne sleng opp bilder.. men helst visst du har en prosjekt tråd her inne fra før av så kan du kanskje poste dem der ?
Neste planer:
oppgradere THE BIG THREE med 50mm2 mulig ny dymano, oppgradere til 120A
så må jeg få se å fjerne de talent løse original høyttalerne i bilen.
Har et Morel dotech ovation 6 sett som jeg tenker å sette inn i front og ikke bruke noe bak.
demping av dører og lage en bedre mdf baffel ring enn den plastikk biten som er originalt.
skal også få fikset endel på bilen.
legger nokk ut bilder av bilen også etterhvert..
Da har jeg pusslet litt med bilen. blei endel bilder men det er jo det som gjør en prosjekt tråd intresang
Fant ut at golf og 1.6 merket var så ufattelig stygt så jeg bestemte meg å få det litt bedre
Jeg brukte varmepistol og noe sitrus spray det gjorde susen..
På med det nye VW emblemet
Nice nice
Jeg bruker jo ALDRI bak rute viskern. hvis det er så møkkete at jeg må dy til viskern så VASKER jeg bilen istedenfor å bruke viskern ! så jeg tokk tiden til å fjerne motor og visker.
Viskern satt noe helt forjævlig så måtte dy til makt. vedder for at den er bare påmontert og aldri blitt skrudd av igjen.
Viske motor av
hull i ruta. itno problem for jeg kjøpte meg noe som fikser det problemet hehe
Og ferdig resultatet
Ble egentlig ganske fornøyd med resultatet. eneste jeg mangler nå er å fjerne henger festet men skal gjøre et ærend med hengern først, så blir ikke med det samme. ser også etter noe feite felger nå. bilen skal bli nokså lav skal dere se ting tar bare litt tid hehe
dette var iallefall en liten update med altfor mange bilder haha
Jeg kjøpte min på bilxtra du kan også få tak i dem på biltema vet jeg. dette er vell den minste av de, det er to størelser de finnes i svart og chrom å koster ikke mer enn 12 kr så det har man råd til og hehe.
Ja GET Special Edition (1290SE) tror jeg den heter. får inn 1080p selv med s-video kabel :O neida haha
Get kontrollen min gikk til helvette så jeg måtte bytte den, og folk vet når man kjeder seg så kan man finne på sånne ting som jeg har gjort ^^ en liten morro i hverdagen hehe
Comment