Lager en liten tråd her hvor man kan skrive litt om hva man har gjort med anlegget sitt pr gjeldende dag. Kan tenke meg det blir interessant lesing med bare ferske oppdateringer rundt folkets prosjektbiler
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
teknisk sett så blir det jo igår da men
jeg har montert subbene i kassen fått kassen i bilen.
koblet +kablene til sikringsblokkene.
funnet ut plassering av forsterker.
oppgradert jording fra batteri til karosseri.
det var vell det
Haakon O, du vil ikke skrive HVA man ser på bildet?
Er ikke den som kjenner igjen så mye old school greier :P
Til høyre vil jeg tro at den nederste forsterkeren er en Soundstream Ref et eller anna,mens den på toppen er vel en Granite 30.2 eller noe i den duren fra samme merket. De andre er jeg ikke sikker på,men jetter jo på Hi fonics eller???
Det er et par av de siste Zed Audio produserte Hifonics Gen X forsterkerene, en Venus og en Samson. Venusen er stabil i 0,25ohm brokoblet i følge den selv Og et par Soundstreamer, D100ii og D200ii, disse er vel fra 1990-92 engang. Og en sånn EQ: http://caraudiosecurity.com/shop/pro...s_id/3864.html Fikk den med på kjøpet.
Har byttet batteriterminaler på nybilen, og målt opp for og se om jeg får plass til det nye batteriet fremme.
MEN NEIDA, den satans radiatorvifta kommer iveien! Er snakk i ca 5cm bare! ARGH!
Har byttet batteriterminaler på nybilen, og målt opp for og se om jeg får plass til det nye batteriet fremme.
MEN NEIDA, den satans radiatorvifta kommer iveien! Er snakk i ca 5cm bare! ARGH!
Kan du jo bare "slenge det av" i Fagerfjell dah....
Comment