"frihand"støping... Meget spent på dette.. Teppet ligger løst så jeg tar bare bit for bit og prøver meg frem ;=
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva har du gjort med anlegget ditt i dag?
Collapse
X
-
Comment
-
Originally posted by Kemn View Post
Pussa ferdig.. Ikke fornøyd.. VUrderer å kaste å starte på nytt..Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by Legatia View PostIdag har jeg svingt loddebolten.
Reparert printbaner. De flerret opp når kondensatoren på bildet sa pang. Det skal være blank alu på toppen av den, er sot der nå..
husk å skifte likereterne samtidig -selv om de måler "ok"Last edited by matador; 01-02-2011, 15:29.--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Dette er det du gjør når du ikke har en skikkelig forsterker til og dive Alpines's x type subwoofer.
(har kun 4kanalere tilgjengelig)
Litt voksen kasse?
skal prøve meg og kanskje på det elementene skal ha med brokobling av ampen.Får se åssen lyden blir¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
-
Originally posted by matador View Postrør forsterker? de kondisene smeller litt mer enn på halvleder versjoner pga den høye spenningen det verste er lukta, smellet går "fort over"...
husk å skifte likereterne samtidig -selv om de måler "ok"
Takk for tipset, skal bytte de å.Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Ja når DET der Type-X subwoofere så tror jeg ikke synet er så mye og skryte av.. :PMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by Crazytaxi View PostJa når DET der Type-X subwoofere så tror jeg ikke synet er så mye og skryte av.. :P¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
Comment
Comment