Originally posted by PikoFlex
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nok senk?
Collapse
X
-
heve den litt foran så det er lik avstand mellom hjul og hjulbue foran og bak. mener jeg
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostDet kommer det kommer..Venter på de enda, men forhandleren sa igår at de er rett rundt svingen. Så håper å ha de til helgen..Alpine
Audison
Hertz
Soundstream
Comment
-
Er det TÜV papirer på det settet? hvordan er det å kjøre med? Justerbart kun i høyde eller?Bilen min: Prosjekt Passat 3BG Sedan
Comment
-
Da er felgene kommet i hus, montert og juster opp bilen der den skal være Justert kun i front pr dags dato. Nå subber den ikke, hender seg så vidt det er subbing på fartsdumper, men svært lite og svært skjeldent.
Så her kommer de nye bildene..
Settet er jeg veldig fornøyd med, ikke for stivt, veldig komfortabelt sett, likevell når den er senket såppass mye som min nå..Anbefales! Skaffer til 4000,-...VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Se der ja. Meget pent!
Skal du fortsatt valse skjermene? Da kunne du sluppet den noen mm til for å få den heeelt rette stilenJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostSe der ja. Meget pent!
Skal du fortsatt valse skjermene? Da kunne du sluppet den noen mm til for å få den heeelt rette stilenVW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
-
Comment