Høyden er fin, Spacere i front hadde vært helt topp i alle fall! Slik de første bildene er så liker jeg ikke utseende på bilen desverre! Men få space`a ut i front så blir det topp!
Som nevnt tidlgere i tråden, så skal de ikke spaces ut forran det fremfelgene ikke er mine. Har selv 8.5x18" som skal på, med ET30, så de bygger nok ut, så spacere trengs ikke på de
Da er felgene kommet i hus, montert og juster opp bilen der den skal være Justert kun i front pr dags dato. Nå subber den ikke, hender seg så vidt det er subbing på fartsdumper, men svært lite og svært skjeldent.
Så her kommer de nye bildene..
Settet er jeg veldig fornøyd med, ikke for stivt, veldig komfortabelt sett, likevell når den er senket såppass mye som min nå..Anbefales! Skaffer til 4000,-...
Se der ja. Meget pent!
Skal du fortsatt valse skjermene? Da kunne du sluppet den noen mm til for å få den heeelt rette stilen
Har planer om å lakkere opp bilen enten isommer, eller til høsten..Fargen blir den sammen, men med en mørkete nyanse. Hjlubuene blir vell valset når den blir lakkert..Kunne tengt meg noen mm lengre ned frem, så det kommer
Agree...Syns det ble bra nå ja Blir trolig lakkering også om ikke lenge, snakket med Fosen Billakkering idag. Litt travle dager for tiden, men de skal få tatt bilen om ikke lenge..
Comment