Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nok senk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by PikoFlex View Post
    Høyden er fin, Spacere i front hadde vært helt topp i alle fall! Slik de første bildene er så liker jeg ikke utseende på bilen desverre! Men få space`a ut i front så blir det topp!
    Som nevnt tidlgere i tråden, så skal de ikke spaces ut forran det fremfelgene ikke er mine. Har selv 8.5x18" som skal på, med ET30, så de bygger nok ut, så spacere trengs ikke på de
    VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

heve den litt foran så det er lik avstand mellom hjul og hjulbue foran og bak. mener jeg
      www.mitsubishi-klubben.no

Comment

legg ut bilde av bilen med felga dine på da

Comment

Det kommer det kommer..Venter på de enda, men forhandleren sa igår at de er rett rundt svingen. Så håper å ha de til helgen..
          VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Originally posted by Tommen View Post
            Det kommer det kommer..Venter på de enda, men forhandleren sa igår at de er rett rundt svingen. Så håper å ha de til helgen..
            Forhandlere pleier å si det, jeg har ventet på mine siden oktober Og de kommer tidligst på mandag....
            Alpine
            Audison
            Hertz
            Soundstream

Comment

Er det TÜV papirer på det settet? hvordan er det å kjøre med? Justerbart kun i høyde eller?
              Bilen min: Prosjekt Passat 3BG Sedan

Comment

Da er felgene kommet i hus, montert og juster opp bilen der den skal være Justert kun i front pr dags dato. Nå subber den ikke, hender seg så vidt det er subbing på fartsdumper, men svært lite og svært skjeldent.
                Så her kommer de nye bildene..

Settet er jeg veldig fornøyd med, ikke for stivt, veldig komfortabelt sett, likevell når den er senket såppass mye som min nå..Anbefales! Skaffer til 4000,-...
                VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Se der ja. Meget pent!
                  Skal du fortsatt valse skjermene? Da kunne du sluppet den noen mm til for å få den heeelt rette stilen
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by Hifonic View Post
                    Se der ja. Meget pent!
                    Skal du fortsatt valse skjermene? Da kunne du sluppet den noen mm til for å få den heeelt rette stilen
                    Har planer om å lakkere opp bilen enten isommer, eller til høsten..Fargen blir den sammen, men med en mørkete nyanse. Hjlubuene blir vell valset når den blir lakkert..Kunne tengt meg noen mm lengre ned frem, så det kommer
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

skaffer du til mazda 6 stv 04/05 modell??

Comment

Er nok for det meste tysker det går til her i gården..
                        VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

syntes senken ble perfect nå
                          www.mitsubishi-klubben.no

Comment

Agree...Syns det ble bra nå ja Blir trolig lakkering også om ikke lenge, snakket med Fosen Billakkering idag. Litt travle dager for tiden, men de skal få tatt bilen om ikke lenge..
                            VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Nydelig senk, Kom alt crome på bilen din orginalt eller er det noe du har skaffet siden?? Og hvor kjøpte du grille din?

Comment

Originally posted by Sir10n View Post
                                Nydelig senk, Kom alt crome på bilen din orginalt eller er det noe du har skaffet siden?? Og hvor kjøpte du grille din?
                                Alt av chrom er orginalt, da dette er en Highline utgave
                                VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Working...
                                X