Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nei til salting av norske veier!
Collapse
X
-
Originally posted by LLH View Postkansje gi folk et kurs i kjøring på snøføre først?
Å salt forrurenser, å ikkje minst, ødelegger bilerMvh
Johnny Myhre
Comment
-
Originally posted by JVMyhre View PostJo sant, men med litt vett så ska de ordne seg, når ein tenker på å glatt de faktisk blir når du kommer ut på veger som ikkje er saltet når du akkurat har kjørt på salta veg, heilt utruleg å glatt det blir da
Å salt forrurenser, å ikkje minst, ødelegger bilerMvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
-
Er ikke bare sørlendinger som sliter i trafikken. Veiene er fulle av udugelige "sjåfører" her på vestlandet også. Her er det Bambi på isen, det kan jeg love dere. Men det er ikke mange minuttene med trening de får i løpet av et år, for når temperaturen kryper under 4 grader så salter de til den store gullmedalje. Så jeg kommer aldri til å bruke en bil eg er glad i på vinteren her i Sandnes-Stavanger området ihvertfall.
Comment
-
Jeg trur ikke at noen stede er dårligere enn andre når det kommer til vinterføre, der er Norge generelt rævva, som så mange andre land !
Det er bra veiene blir salta, da trafikksikkerheten må væra så bra som mulig med tanke på hvordan vi sjafører i Norge er på vinterføre.. Eller rust på bilen enn og ikke ha muligheten til og oppleve det !VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
hehehe, man salter ikke i hele norge da, her hjemme med 1m snø er d ingen vits med saltingRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
Originally posted by bmw520 View Posthehehe, man salter ikke i hele norge da, her hjemme med 1m snø er d ingen vits med saltingMvh
Johnny Myhre
Comment
-
Originally posted by JVMyhre View PostHehe, ikkje vits nei, men her hos meg, (Bø, Telemark), så salter dei samma faen, her om dagen så kjørte saltbilen igjennom gata her, med 6 varmegrader å tørr asfalt :S dei gjer jo langt faen, ådei salter når det e for kalt også, e vel rundt -7 grader når saltet slutter å virke? ihvertfall, dei salter nå ved over -10 grader au så, blir gæren egRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
Comment