Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nei til salting av norske veier!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nei til salting av norske veier!

http://www.nei-til-salting.com/
    Mvh
    Johnny Myhre

kansje gi folk et kurs i kjøring på snøføre først?
    sound.vision.soul

Type R

Comment

Nekter å ikke ha salting her nede.

Sørlendinger kan ikke kjøre.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by LLH View Post
        kansje gi folk et kurs i kjøring på snøføre først?
        Jo sant, men med litt vett så ska de ordne seg, når ein tenker på å glatt de faktisk blir når du kommer ut på veger som ikkje er saltet når du akkurat har kjørt på salta veg, heilt utruleg å glatt det blir da
        Å salt forrurenser, å ikkje minst, ødelegger biler
        Mvh
        Johnny Myhre

Comment

Originally posted by JVMyhre View Post
          Jo sant, men med litt vett så ska de ordne seg, når ein tenker på å glatt de faktisk blir når du kommer ut på veger som ikkje er saltet når du akkurat har kjørt på salta veg, heilt utruleg å glatt det blir da
          Å salt forrurenser, å ikkje minst, ødelegger biler
          Heller i live, enn meid ned av en sopp i SUV'n sin.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

Comment

har du kjørt bil rundt sørlendinger på glatt føre så hadde du vært for salting uansett hvor mye det forurenser. det kan jeg love deg. folk kanke kjøre her nede.
            MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Du er da rimelig god sjåfør om du greier å kjøre RUNDT sørlendingene som du skriver da!
              Roar Sørlie
              Tlf 90127075
              Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Originally posted by r3mark View Post
                Du er da rimelig god sjåfør om du greier å kjøre RUNDT sørlendingene som du skriver da!
                Det er somregel det du gjør når dem ligger i grøta, da må du kjøre rundt/om halve verden fordi alt er blokkert....
                Mvh
                Rolf Try Nygård

Comment

Er ikke bare sørlendinger som sliter i trafikken. Veiene er fulle av udugelige "sjåfører" her på vestlandet også. Her er det Bambi på isen, det kan jeg love dere. Men det er ikke mange minuttene med trening de får i løpet av et år, for når temperaturen kryper under 4 grader så salter de til den store gullmedalje. Så jeg kommer aldri til å bruke en bil eg er glad i på vinteren her i Sandnes-Stavanger området ihvertfall.

Comment

ser di ligger her i haugesund o som daue fluer rundt om i grøfta liksom oi SNØR DET NÅ best å setta på vinterdekk
                    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Jeg trur ikke at noen stede er dårligere enn andre når det kommer til vinterføre, der er Norge generelt rævva, som så mange andre land !
                      Det er bra veiene blir salta, da trafikksikkerheten må væra så bra som mulig med tanke på hvordan vi sjafører i Norge er på vinterføre.. Eller rust på bilen enn og ikke ha muligheten til og oppleve det !
                      VW Corrado - Prosjekt bil
                      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                      I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Salt funker det, om de bare hadde kommet og brøyta vekk mjøla som blir etter kort tid. Ikkeno som er mer irr enn at bilen flyter rundt oppå 10cm med salt mjølsnø!
                        Roar Sørlie
                        Tlf 90127075
                        Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

hehehe, man salter ikke i hele norge da, her hjemme med 1m snø er d ingen vits med salting
                          Ronny Karlsen
                          02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                          96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                          Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

Originally posted by bmw520 View Post
                            hehehe, man salter ikke i hele norge da, her hjemme med 1m snø er d ingen vits med salting
                            Hehe, ikkje vits nei, men her hos meg, (Bø, Telemark), så salter dei samma faen, her om dagen så kjørte saltbilen igjennom gata her, med 6 varmegrader å tørr asfalt :S dei gjer jo langt faen, ådei salter når det e for kalt også, e vel rundt -7 grader når saltet slutter å virke? ihvertfall, dei salter nå ved over -10 grader au så, blir gæren eg
                            Mvh
                            Johnny Myhre

Comment

Originally posted by JVMyhre View Post
                              Hehe, ikkje vits nei, men her hos meg, (Bø, Telemark), så salter dei samma faen, her om dagen så kjørte saltbilen igjennom gata her, med 6 varmegrader å tørr asfalt :S dei gjer jo langt faen, ådei salter når det e for kalt også, e vel rundt -7 grader når saltet slutter å virke? ihvertfall, dei salter nå ved over -10 grader au så, blir gæren eg
                              Helt enig med at d er for mye salting i norge ja men du vet, vi kan jo ikke kjøre bil vettu
                              Ronny Karlsen
                              02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                              96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                              Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

Working...
                              X